Amikor vásárolni indulsz, pontosan tudod, mit keresel, tudod, mit akarsz hallani, és hogy mik azok a varázsszavak, amik meggyőznek majd. Így vannak ezzel az ügyfeleid is, csak az a baj, hogy nem láthatsz a fejükbe, hogy tudd, mit is szeretnének hallani tőled. Vagy mégis?
A DISK-modell lényege, hogy már az első néhány szóból, mozdulatból kitalálhatod, hogy potenciális vásárlód melyik típusba tartozik, így azt is tudni fogod, hogy kommunikációs szempontból kivel állsz szemben, azaz mit érdemes mondanod, ha fel szeretnéd kelteni az érdeklődését.
Nagy hiba lenne egy határozott vásárlónak a részletekről mesélni, vagy adatokkal tömni a nyílt típusú érdeklődőt, és ezt a baklövést valószínűleg te sem szeretnéd elkövetni. De mit tegyél, hogy ne legyen túl késő, mire rájössz, ki is az, akit meg kell győznöd?
Ezen a képzésen megtanulhatod, hogyan ismerd fel az ügyfeled karakterét a DISK-modell segítségével, és azt is, hogyan beszélj vele, ha már tudod, hogy határozott, barátságos, nyílt, vagy elemző típusba tartozik!
Mondd el azt a termékedről, ami az ügyfeledet valóban a leginkább érdekli, és minden korábbinál hatékonyabb lehet az értékesítésed!