A sikeres marketing kulcsa, hogy egy lépéssel a vásárlóid előtt járj, de a mobilinternet korában, amikor a potenciális vásárlók a napjuk jelentős részében a közösségi oldalakon toporognak, a legtöbb vállalkozás még mindig nem tudja, hogyan is értékesíthetné itt a termékeit, hogyan érdemes jelen lennie.
A verseny irdatlan iramban erősödik és a Facebook sikeresen veszi az akadályokat: egyre pontosabban céloz, egyre mélyebb elemzéseket ad ki, és egyre jobban igyekszik kedvében járni a pénzüket nála elköltő vállalkozásoknak, a hirdetőknek.
A magyar cégekről elmondható, hogy első számú marketing eszköz lett a Facebook. Bár a megtérülést még mérni legtöbben nem tudják, és sokan abban sem biztosak, hogy a hirdetés egyáltalán megtérül, azért rendíthetetlenül és megállíthatatlanul indítják a hirdetéseket, fizetnek a lájkolók számának növeléséért, és próbálnak kitűnni a Facebook által szigorú "egyformaságban" tartott tömegből. Valóban, az alapszolgáltatásokon nem lehet sokat változtatni. Ez egyrészt abból adódik, hogy még viszonylag naprakész marketingesek sem tudják követni azt a sebességet, amit a különböző fejlesztő cégek által létrehozott appok tömege generál a lehetőségek területén. Az oktató cégek többnyire csak résnyire nyitják a "tudás kapuját", és "profi üzletet" építenek abból, hogy neked ezzel kapcsolatban tudást csepegtetnek...
Hogyan tud mégis a kisvállalkozás az „átlagosított” Facebook oldaltól eltérő, és mindenekelőtt ütős üzleti oldalt működtetni a közösségi média ezen felületén? Az gyedülálló tréningen most kedvezményesen megismerheted a lehetőségeket.
A Facebookhoz kapcsolódóan számos olyan kifinomult vevőszerzési, célzási, hírlevélfeliratkozói, hűség-program és vásárlási, kuponkészítő, e-book letöltő, ajándék kínáló, stb. stb. stb és kreatív megoldás található, amelyeket a tömeges használatra szabott egyszerű kék felületén csak speciális módon érhető el. Ennek most vége. A május 15-től induló Facebook tréningeken olyan mélységekbe mentek, amiről eddig csak álmodni mert a költségkímélő megoldásokat igénylő vállalkozás.
Tematika:
- Bemelegítés
- Célcsoport meghatározása
- Facebook beépített funkciók
- Kávészünet: 11:30 - 11:45
- Dizájn lehetőségek
- Ingyenes applikációk
- Ebéd: 13:00 - 13:45
- Haladó applikáció a Facebook üzleti használatára:
1.) Feliratkoztatás
2.) Kapu
3.) Fizetés a Facebookon
4.) Sablonok használata
5.) CRM, feliratkozók exportálása
6.) Affiliate marketing
- Kávészünet: 15:00-15:15
- Gyakorlat
- Networking
A tanfolyam középhaladó szintű, de kezdőknek is ajánlott, előképzettség nem szükséges hozzá.