Folyton a neten lógsz és imádod a jó szövegeket? Úgy érzed, te is tudnál ilyet írni, csak nem tudod, hogyan is kezdj hozzá? Esetleg van egy vállalkozásod és szeretnéd, ha minél több emberhez eljutna a híre és ehhez szükséged lenne profi tanácsokra? Vagy van egy hobbid, egy különleges látásmódod, ami blogra termett, csak nem tudod még, mi fán terem a bloggerkedés?
Akkor megint jó helyen jársz! Most a Stars Of The Future Academy különleges, blogger és online újságíró képzőjébe szól bónuszunk, szuper brigádáron!
A képzést két feketeöves webszövegguru, Bihari Viki és Ember Zoltán tartja. Bihari Viki a legnépszerűbbek között számon tartott Tékasztrorik című blog szerzője. Kreatív írást, storytellinget, egy kis content marketinget, blogolást, közösségi médiát is tanulhatsz tőle.
Ember Zoltán újságíró, szerkesztő, tanár. Dolgozott a Napi Gazdaság, a Figyelő, a HVG online szerkesztőségeiben, illetve a Haszon Magazin főszerkesztőjeként. Mindene a szöveg és fontosnak tartja, hogy a tudását érhetően át is tudja adni a közönségének, akár a cikkeken, akár a tanításon keresztül.
Tematika
1.Bemutatkozás, igényfelmérés: ki-miért van itt.
Social media platformok, hogyan kössük össze őket, mit-hova írjunk, milyen hosszan.
Mindez trükkök, tanácsok sokaságával megtűzdelve.
2. A blog, mint content marketing eszköz. Csoportos feladat: blogírás
Íráskészség fejlesztés, minőségi tartalom előállítása sok-sok szeretettel.
3.A Facebook, mint óriás. Trükkök, hirdetések, Instagram kampányok
Hogyan szerezz lájkokat, hogyan add el a termékedet.
4.Mutasd mid van! Közös stratégiai elemzés, tanácsadás, arculattervezés
Tanuljunk más hibájából, a szakértő szem mit lát, hogyan javítsd.
5-6:Ember Zoltán: újságírás kezdőknek 1-2. rész
Az online újságírás alapjai. Műfajelmélet: hír, tudósítás, riport, interjú, vélemény.
Bevezetés az online cikkírásba. Az újságcikk szerkezete és a hozzáadott érték. Mitől jó egy szöveg?
Tapasztalatok az újságírás világából. Mik az érvényesülés lehetőségei? Hogyan működnek a szerkesztőségek itthon és külföldön?
A közösségi média és az újságírás megváltozott kapcsolata. Mit hoz a jövő a tartalomfogyasztásban?
Ha te szeretnél lenni a jövő online sztárja, közösségi média guruja, szövegzsonglőre, akkor ne habozz, hanem csapj le bónuszunkra!
Tetszik? Ajánld ismerőseidnek is!