Messze nem elég, ha van egy jó termék, amit elméletileg el lehet adni , de a lényeg, hogy el is kell adni. A nagy kérdés már csak az, hogy ezt hogyan lehet igazán jól csinálni? Erre tényleg születni kell? Vagy tanulható? Persze lehet, hogy egyenesen művészet, de a lényeg – amiért ezt a bónuszt most összehoztuk neked -, hogy vannak olyan alapszabályok és trükkök, technikák, amelyek tanulhatók.
A most ajánlott képzésen ezeket sajátíthatod el, hogy magabiztosan lépj a porondra minden alkalommal, és tuti megkötött üzletekkel távozz.
Persze pár ismeretre azért szükséged lesz, hogy az ügyfél számára a legvonzóbb ajánlatot tudjuk adni. És ha már elég jól megy az eladás, akkor itt az ideje hogy megtanulj profin értékesíteni!
A képzés az alábbi témaköröket tartalmazza:
∙ Eladás vagy értékesítés
∙ Szolgáltatás alapú értékesítés
∙ Rejtett igény alapú értékesítés
∙ Kommunikáció (verbális, nonverbális kommunikációs csatornák)
∙ Asszertív kommunikáció
∙ Kérdezéstechnika
∙ Kifogáskezelés
∙ Az értékesítési folyamat 7 lépése
A nap végére csak úgy zsongani fog a fejed a sok új és hasznos információtól, ám tele leszel új ismeretekkel és gyakorlati tapasztalattal, hogy a veled szembenálló tárgyaló felet vagy a leendő vevődet a legmagasabb szinten tudd kiszolgálni, amivel ő maximálisan elégedett lesz, te pedig mindezt a tudást profittá tudod majd fordítani.
Tetszik? Ajánld barátaidnak is!