A sebesség egy pontszerű test (vagy egy kiterjedt test egyik pontja) egy kitüntetett ponthoz viszonyított mozgásának jellemzésére szolgáló fizikai mennyiség. A sebességnek nemcsak nagysága van, hanem iránya is, vagyis a sebesség vektormennyiség.
Ha az előző mondatokból egy kukkot sem értenél és az iskolapad kopott unalma jut róluk az eszedbe, akkor ezt most azonnal felejtsd el! Mert nekünk a sebesség egészen biztosan nem egy puszta képlet. A sebesség az izgalom, a száguldás, a koncentráció, az adrenalinlöket! Mostani bónuszunkkal pedig még a „fegyvernemet” is te választhatod meg, azaz eldöntheted, hogy az Euroringen, vagy a Hungaroringen, esetleg a DRX Ringen szeretnél beledőlni a kanyarokba.
Hogy segítsük a döntésedet, pár hasznos infót gyorsan megosztunk veled:
DRX Ring
A DRX Ring a kiskunlacházi reptérenkialakított két km hosszú, nagy sebességű versenypálya, gyors kanyarokkal, hosszú egyenessel és biztonságos, nagy bukóterekkel rendelkezik.
Euroring
Az Euro-Ring versenypálya 2004-ben épült, 2750 méter hosszú, Budapesttől 52 kilométerre, az M5-ös autópálya mellett, Örkény határában található és mind a profi-versenyzők, mind a szélesebb felhasználói kör igényeit kielégíti.
A pálya gyakorlatilag az M5 mellett fekszik – az autópálya-lehajtó közvetlenül a létesítmény bejáratához vezet. A versenypálya teljes hossza 2750 m – ebből a célegyenes 330 m. A célegyenesben elérhető legnagyobb sebesség megközelítőleg 140 km/h. A 9 cm-es aszfaltvastagságú versenypálya kiváló minőségű burkolata minden igényt kielégít.
Hungaroring
A sok modern, uniformizált pálya között a Hungaroring a hagyományt képviseli – a klasszikus stílust, amely mára igenis felértékelődött. Az idestova három évtizede felépített pálya akkoriban azért számított kuriózumnak, mert az első volt a vasfüggöny mögött, ma pedig azért, mert a harmadik azon pályák sorában (csupán Monte-Carlo és Monza előzi meg), amelyek folyamatosan szerepelnek a versenynaptárban.
Több mint tíz éve már 4381 méter hosszú pályán száguldanak a világ legjobb autóversenyzői és most te is kipróbálhatod! Nagy kihívás jól végigmenni a technikás, kanyargós, egyenesekben is bővelkedő pályán.
A száguldást most egy Dodge Challenger SRT modellen próbálhatod ki, amiről, csak az íze kedvéért, megosztunk néhány adatot:
- 6100cm3 V8 HEMI motor
- 500LE
- Automata sebességváltó
- Hátsó kerék meghajtás
De az élményt, amit egy ilyen autó ad, nem lehet számokban kifejezni.
Hogy az élmény teljes legyen, a vezetés során olyan tesztpilóták navigálnak majd, mint Nagy Norbert, a Zengő motorsport ETCC pilótája, Nagy Dániel WTCC-s pilótája, Ficza Ferenc TCR pilótája, Tárnok Tamás, négyszeres abszolút magyar rally bajnok, Mohácsi Ákos, több mint tízszeres magyar gyorsasági bajnok.
Pörgesd fel kicsit az év elejét, hogy felébredjenek az érzékeid!
Kedvezmény kalkuláció
Eredeti ár: 50.000 Ft - 220.000 Ft
Kedvezmény: 29 - 59%
Kedvezményes ár: 29.900 Ft - 109.900 Ft
Tetszik? Ajánld ismerőseidnek is!