Teljesen érthető, ha magad szeretnéd szervezni az esküvődet, személyesen járnátok be a helyszíneket, együtt kóstolnátok a tortát, és postáznátok a meghívókat. Hidd el, hogy magán az esküvőn viszont már nem elegáns egy fátyol alól rendezgetni és irányítani a vendégeket, sokkal jobb lesz, ha ilyenkor egy kívülálló gondjaira bízzátok, hogy mindenki tudja, mi következik, hová kell mennie, és mi a feladata.
Az esküvői koordinátor pont azt teszi, amit a neve is sugall: koordinál. Segíti a vendégeket, eligazítja őket, választ ad a kérdéseikre, és a párral előre egyeztetett részletes forgatókönyv alapján levezényli az esküvőt.
Sok pár szívesebben szervez, keresgél szolgáltatókat saját maga, de az esküvő lebonyolításhoz már segítségre van szükség. Ilyenkor jöhet szóba egy esküvői koordinátor, hogy a nagy napon már valóban csak egymással foglalkozzatok, és ne azzal, hogy mikor jön már a leves!
Ha a szervezési folyamat egy részénél elakadtok, elbizonytalanodtok, akkor is jól jöhet egy esküvői koordinátor, aki átveszi a pártól a szervezés terhét, így nem kell stresszelnetek, hanem nyugodtan élvezhetitek esküvőtöket.
Ha a szervezést, a válogatást és a keresgélést tehát magatok végeznétek, de azon a bizonyos napon már csak lazítanátok, és valaki másra bíznátok az esemény lebonyolítását, akkor nektek egy esküvői koordinátor kell.
Kedvezmény kalkuláció
Eredeti ár: 60.000 Ft
Kedvezmény: 50%
Kedvezményes ár: 29.990 Ft
Tetszik? Ajánld ismerőseidnek is!