A Nagy Napra készülődve biztosan elgondolkodtál már azon, mi mindenre lehet szükség egy álomesküvőhöz. A szuper helyszín, a szépséges dekoráció, a jó ültetési rend vagy egy csodálatos menyasszonyi ruha tenné tökéletessé az esküvőtöket? Nos, van valami, ami még ezeknél is többet ér: a lelkiismeretes szervezés.
Márpedig nincs az az agyonfizetett rendezvényszervező, aki jobban odatenné magát az ügy érdekében, mint te és a párod! Az sem baj, ha hirtelen nem tudjátok, hol álljatok neki a tervezésnek – ezért van a Wedplanning és a bónuszunkkal látogatható esküvőszervező workshop.
Töltsetek el egy hangulatos délelőttöt vagy délutánt a Batthyány utcai Kaffantó Café & Showroomban, ahol kis létszámú csoportokban sajátíthatjátok el az esküvőszervezés minden csínját-bínját. Némi harapnivalóval és frissítő italokkal kínálnak majd benneteket, miközben sorra veszitek a legfontosabb tudnivalókat, melyek birtokában nyugodt szívvel belevághattok a nász megtervezésébe.
A négyórás workshopon kapni fogtok egy saját készítésű esküvőszervező nyomtatványcsomagot, melynek tartalma:
- Esküvőszervező munkafüzet – a workshop tematikájához igazított segédanyag, ami az esküvőszervező naptárakhoz hasonló. Ebben lesz majd hely jegyzetelésre is, hogy a workshop alatt elhangzó minden, számotokra fontos információt leírhassatok.
- Esküvőtervező táblázat – ebben megtalálhatjátok, milyen feladatok várnak rátok, és mikor ajánlott azok elintézése. Az üres helyekre felvezethetitek például a teendők ütemezését, az egyes részfeladatok felelősét vagy a végleges kiválasztott szolgáltatókat.
- Költségvetés-tervező – itt csoportosítva találhatjátok meg, hogy milyen költségekre kell számítanotok, amelyhez kalkulálhattok minimum és maximum elkölteni szánt összeget, nyilvántarthatjátok a végleges árat és a szolgáltatót, az előleget és a fennmaradó összeget, stb.
- Vendéglista – ebbe a táblázatba írhatjátok össze, kit szeretnétek meghívni, és feltüntethetitek az elérhetőségek mellett, hogy kinek minként juttatjátok el a meghívót, illetve bármilyen más speciális tudnivalót az egyes résztvevőkről.
- Esküvői forgatókönyv – érdemes megtervezni a Nagy Napotokat, és ezt papírra vetni, amelyből aztán a különböző szolgáltatóknak adhattok másolatot.
- Ne felejtsd otthon-lista – a legfontosabb 35 dolog szerepel benne, amire mindenképpen ügyelnetek kell a szervezés során.
A prezentációval és oktatóvideókkal színesített workshop alatt rengeteg információt hallhattok, és elsajátíthattok egy tematikus szervezési metódust. Minden témában kaptok majd egy zöld megoldást és egy alacsony összegűt, továbbá megtudjátok minden lehetséges verzió nehézségeit, veszélyeit.
Pár óra alatt kb. 400 órányi utánajárást és adminisztrációt spórolhattok meg, az elhangzottak alapján ráadásul maga a szervezés is gördülékenyebben zajlik majd, hiszen célirányosan kereshetitek fel a szolgáltatókat, tervezhetitek a pénzügyeket.
A workshop tematikája:
- Anyakönyvvezetői tudnivalók
- Egyházi esküvők (Római Katolikus, Református, Evangélikus és Zsidó)
- Pénzügyi tervezés
- Helyszínválasztás
- Dekoráció
- Esküvői transzport és a jegyespár autója
- DIY kellékek
- Torták és sütemények
- Szórakozás a lagzin
- Ruha, smink, haj és kiegészítők
- Fotó- és videószolgáltatók
- + Mi minden vár még rátok a nagy nap után…
A workshop célja, hogy a lehető legtöbb információval lásson el benneteket, így a szervezés során ti tudjátok eldönteni, mire is van szükség és mi fontos a számotokra – és a várva várt menyegző valóban tökéletes lesz!