Az internetnek köszönhetően olyan, mintha a világ összezsugorodott volna egyetlen, aprócska faluvá, a Facebook pedig a piactér, ahol azonnal elérheted az összes vásárlódat – feltéve, hogy tudod, mit csinálsz!
De vajon hogyan érdemes megírni egy Facebook hirdetés szövegét? Hogyan kell megtervezni, elkészíteni egy képes hirdetést, hogyan érdemes mindezt beállítani és hol láthatod az eredményeidet?
A közösségi oldalon remek lehetőségeid vannak arra, hogy potenciális vásárlóidhoz minimális befektetéssel, vagy akár teljesen ingyen is eljuss, az eredményeidet pedig mérni és értékelni is tudod. Bónuszunkkal megkapod a kezdeti segítséget ahhoz, hogy ezeket a lehetőségeket valóban ki is tudd használni.
A kurzus célja olyan tudás, ismeret és tapasztalat átadása, mellyel a résztvevők a tanfolyam után önállóan is képesek kialakítani a saját, üzleti közösségi média jelenlétüket, és képesek mérni és automatizálni kommunikációjukat. Meg tudják határozni márkájuk célját és azt lekommunikálni, emellett képesek ezeken a médiafelületeken hirdetéseket elhelyezni és optimalizálni azokat.
Állj ki te is az online piactérre, és ne hagyd, hogy elvesszen a hangod a tömegben! Építs és mozgósíts közösséget, és használd ki a lehetőségeidet, hogy ne maradj le a versenytársaidtól!
Tetszik? Ajánld ismerőseidnek is!