Mentett ajánlatok
Saját fiókom
A Bónusz Brigád használatához javasoljuk, hogy jelentkezz be.
MindenÉlményUtazásÉtteremEgészségSzépségTanfolyamKultúraTermék és élelmiszerPraktikus Ajándék
Sajnáljuk, de ez az ajánlat már lejárt. Lejjebb megnézheted az ajánlat részleteit.

Irányítsd te, mit mondanak a cégedről: média és kríziskommunikációs tréning, 1-3 fő részére

MegosztásAjánlat mentéseMentett ajánlat
Tréner: Dr. Bocskay Zsolt

Hasonló ajánlatok

Örök emlék: kemény borítós, prémium minőségű fotókönyv
3 890 Ft
Tökéletes ajándékötlet!
Saját fotóból készült, prémium minőségű fali fotónaptár
1 890 Ft
Egyedi, személyes ajándékötlet
70 lövéses csomag 8 különleges fegyverrel, 1 főnek
16 590 Ft
Egyedülálló fegyverarzenál
Sushi megamix: 60 db-os sushi válogatás a Sushi Gardenben
13 990 Ft
Először a Brigádon
Makik és nigirik: különleges 41 db-os sushi válogatás
10 390 Ft
Először a Brigádon
60 vagy 90 perces indiai Abhyanga meleg olajos testmasszázs
7 990 Ft
Először a Brigádon
4,6/5 Ayur Mantra Ayurvéda Masszázs Szalon
Ázsia ízei: 22 db-os sushi válogatás a Sushi Gardenben
4 890 Ft
Először a Brigádon
Fegyverrajongóknak: 50 lövés 5 legendás fegyverrel
12 990 Ft
Egyedülálló fegyverarzenál
Egy élménynap a Gamerlandben: páros napijegy 2 fő részére
7 990 Ft
Először a Brigádon
Élménylovaglás a festői szépségű Merzse-mocsár területen
6 290 Ft
Vásárlóink kedvence
Gamerland Silver Ticket páros élménybelépő, 2 fő részére
8 490 Ft
Először a Brigádon
Választható teakoktél vagy kávé sütivel, a BIG BEN Teaházban
1 590 Ft
Először a Brigádon
4,6/5 BIG BEN Teaház, Budapest - V. kerület
90 lövéses csomag 10 különleges fegyverrel, 1 fő részére
22 990 Ft
Egyedülálló fegyverarzenál
Próbáljatok ki mindent a Gamerlandben: 4 órás páros élmény
13 990 Ft
Először a Brigádon
Saját fotókból készült, prémium minőségű asztali fotónaptár
2 890 Ft
Egyedi, személyes ajándékötlet
Interaktív időutazás: Budapest Retro Élményközpont belépő
4 500 Ft
Rengeteg élmény, 3 szinten!
1 óra biliárd és egy tál nachos választható szósszal
1 890 Ft
Vásárlóink kedvence
4,5/5 Noiret Biliárd- és Darts Szalon, Budapest - VI. kerület
Pálinka Múzeum belépőjegy tárlatvezetéssel és kóstolással
3 190 Ft
Interaktív tárlatvezetéssel
Jó, ha tudod
  • A 7 éves Menedzserképző Központ a közép- és nagyvállalatok közép- és felső vezetői számára szervez nyílt konferenciákat, workshopokat a gazdaság számos területein
  • A tréninget Dr. Bocskay Zsolt, kommunikációs szakember tartja, aki mintegy 33 éve aktív tagja és vezetője a sajtó világának, így nála jobban senki nem tudná megmutatni, ezt hogyan is csináld
  • Ma már elengedhetetlen, hogy egy vállalat felső- és középvezetői is képesek legyenek a sajtóval kommunikálni, nyilatkozni, értsék a média működését, ne csak a PR szakemberekre bízzák magukat
  • Ha megérted, hogyan működik, a sajtó nem az ellenséged, hanem az eszközöd lesz arra, hogy a híradásokba kerüljön a céged
  • A workshop részletes tematikájáról a bővebb leírásban olvashatsz, az elméleti képzés után a gyakorlat három részből áll: sajtóközlemény/hír írása, rádiós interjú, televíziós interjú
Beváltható
2019.07.10 - 09.29.
Fontos

Bejelentkezés telefonon Ács Nóra ügyvezető-igazgatónál: + 36 70 264 3146. A bónusz tartalmazza a tréning díját, és a gyakorlathoz szükséges operatőr munkatárs díját, de nem tartalmazza az útiköltséget, mely Budapesten kívüli helyszín esetén a 140 Ft + áfa/kilométer. A tréning létrejöttéhez szükséges helyszíni technikai feltételeket (vászon, projektor, mikrofon, hangosítás) a megrendelő biztosítja. A kinyomtatott bónuszodat vidd magaddal, vagy váltsd be mobilodon a szolgáltatónál!



Használd ki a nyarat a tanulásra, képezd magad vagy vállalkozásodat gyakorlatközpontú tréningen! Megmutatják, hogyan írj sajtóközleményt, miként adj televíziós vagy rádiós interjút. A tréning elérhető 3 órás villámképzés – mely inkább a gyakorlatra épül –, és 6 órás (+ szünet) képzés keretében. A Menedzserképző Központ elviszi a képzést vállalatodhoz, az általad megjelölt időpontban!

 

 

Bármilyen beosztásban dolgozunk, kommunikálnunk kell. Így tartjuk a kapcsolatot a munkatársainkkal, a partnereinkkel, és – egyre több alkalommal – a médiával. Az üzleti, munkahelyi siker egyik legfontosabb feltétele az ötletes és eredményes kommunikáció.

 

Az esetek egy részében jó megoldás lehet, hogy az ilyen ügyekben a szakirányú ismeretekkel rendelkező PR-os jár el, de a szervezet érdekei sok esetben azt diktálhatják, hogy a nem kommunikációs munkakörben dolgozó közép- vagy felső vezetők is megszólaljanak. Egyre többször fordul elő, hogy az adott cég hitelességének megőrzéséhez szükség van ezen szakemberek megnyilvánulásaira is.

 

 

Ezért is szól ez a képzés a vállalatok PR munkatársai, kommunikációs vezetői, szóvivői, illetve a marketingkommunikáció területén dolgozó menedzserein túl, az egyéb területeken tevékenykedő vezetőknek és további menedzsereknek.

 

A 7 éves Menedzserképző Központ a közép- és nagyvállalatok közép- és felső vezetői számára szervez nyílt konferenciákat, workshopokat a gazdaság számos területein (adatvédelem, marketing/PR, HR, menedzsment, turizmus és egyéb készségfejlesztő témák). Továbbá a cég immár kihelyezett, zárt tréningeket is kínál munkahelyi flow, ügyfél- és panaszkezelés, beszéd- és előadástechnika, hatékony telefonos kommunikáció, médiakommunikáció, valamint lokális marketing témákban.

 

 

A bónusz tartalmazza a tréning díját, és a gyakorlathoz szükséges operatőr munkatárs díját.

 

A tréning nem tartalmazza az útiköltséget, mely Budapesten kívüli helyszín esetén a 140 Ft + áfa/kilométer. A tréning létrejöttéhez szükséges helyszíni technikai feltételeket (vászon, projektor, mikrofon, hangosítás) a Megrendelő biztosítja. Külső helyszínen történő képzés esetén a Menedzserképző Központ készséggel áll rendelkezésre a helyszín és a vendéglátás biztosításában.

 

 

TEMATIKA

 

1. Általában az újságírásról, a szakma helyzetéről

 

Azt kell elérni, hogy ne ellenségként tekints az újságíróra, hanem legalább mint „eszközre”. A média hihetetlenül fontos és megkerülhetetlen felület, amelyért ha idegenkedsz, és csak a vásárlás jöhet szóba, akkor milliókat kell kifizetned, ha viszont megismered, megérted a működését, akkor szinte ingyen a saját szolgálatába állíthatod.

 

  • A média működéséről, szerepéről, fontosságáról
    • Hogyan fogyasztjuk a médiát?
    • A hazai gyakorlatról, és a külföldi irányokról.

 

  • Az újságíró, a szerkesztőség
    • Hogyan dolgozik az újságíró?
    • Információforrások, leadási határidők.
    • Milyen hatások befolyásolják az újságírót a munkájában?
    • A nyilatkozó, megszólaló szerepe az újságíró munkájában, illetve egy cikkben/anyagban.

 

  • A riportalany
    •  Mit vár az újságíró egy megszólalótól?

 

  • A hír, a „hírgyártás” napjainkban
    • Megmutatják azokat a fogásokat, amelyekkel be lehet a híradásokba, és azt is, hogyan tartható fenn a folyamatos jelenlét.
    • Vizuális élmények és storytelling a médiában.
    • Hogyan profitálhat egy cég a sajtóban való megnyilvánulásaiból?
    • A sajtóközlemény. Háttérbeszélgetések, sajtótájékoztatók és interjúk szervezése,
    • kapcsolattartás a sajtóval.
    • Az interjú. A riport.
    • Sajtókampányok tervezése, ütemezése és lebonyolítása. Utómunkák: sajtófigyelés és sajtóelemzés.

 

  • Kríziskommunikáció
    • A krízismenedzsment elindítása: hogyan kell válságtervet készíteni?
    • Az eredményes válságkezelés folyamata
    • A krízismenedzsment pszichológiája
    • Mikor és hogyan kell tájékoztatni, illetve bevonni a szervezet munkavállalóit és az ügyfeleit? Mit mondjunk a munkatársainknak, és mit a partnereinknek?
    • Mire lehet használni ebben a közösségi médiát, és mire a hagyományos csatornákat?
    • Kríziselhárítás és helyreállítás, reputációmenedzsment

 

  • Online
    • Kiaknázatlan lehetőségek és váratlan helyzetek
    • Közösségi média

 

 

2. A médiával kapcsolatos jogi szabályozás

 

A pontos jogszabály ismertetés mellett a trükkökről is beszélnek, vagyis azokról a fogásokról, amelyekkel a sajtó - „kijátszva” az előírásokat – igyekszik megkönnyíteni a saját helyzetét, illetve szó lesz arról, hogy a sérelmet szenvedett fél jogérvényesítését hogyan nehezítheti meg a média. Fontos annak is a bemutatása, hogy a szerkesztőségekben mire ügyelnek egy-egy téma kapcsán, hogyan próbálják kikerülni a jogilag veszélyes helyzeteket.

 

    • Kinek mihez van joga?
    • Ki milyen szankcióra számíthat, ha jogsértést követ el?
    • A jogok érvényesítése.

 

 

3. Gyakorlat

 

A gyakorlat három részből áll: sajtóközlemény/hír írása, rádiós interjú, televíziós interjú.

 

    • Bemelegítés, ráhangolás: emlékezetes élmények a médiával kapcsolatban.
    • Sajtóközlemény, hír írása.
    • Mikrofonláz – viselkedés a kamera előtt; interjúk készítése riporterrel, diktafonnal és kamerával; értékelés.
    • Feladatok segítségével a tanultak alkalmazása (írott sajtó, rádió).
    • A gyakorlat azonnali elemzése, a további teendők összegzése.

 

 

Tréner: Dr. Bocskay Zsolt, kommunikációs szakember

Bejelentkezés