A sebesség egy pontszerű test (vagy egy kiterjedt test egyik pontja) egy kitüntetett ponthoz viszonyított mozgásának jellemzésére szolgáló fizikai mennyiség. A sebességnek nemcsak nagysága van, hanem iránya is, vagyis a sebesség vektormennyiség.
Ha az előző mondatokból egy kukkot sem értenél és az iskolapad kopott unalma jut róluk az eszedbe, akkor ezt most azonnal felejtsd el! Mert nekünk a sebesség egészen biztosan nem egy puszta képlet. A sebesség az izgalom, a száguldás, a koncentráció, az adrenalinlöket! Mostani bónuszunkkal pedig a Hungaroringen tudsz beledőlni a kanyarokba.
Érdemes tudni a Hungaroringről:
A sok modern, uniformizált pálya között a Hungaroring a hagyományt képviseli – a klasszikus stílust, amely mára igenis felértékelődött. Az idestova három évtizede felépített pálya akkoriban azért számított kuriózumnak, mert az első volt a vasfüggöny mögött, ma pedig azért, mert a harmadik azon pályák sorában (csupán Monte-Carlo és Monza előzi meg), amelyek folyamatosan szerepelnek a versenynaptárban.
Több mint tíz éve már 4381 méter hosszú pályán száguldanak a világ legjobb autóversenyzői és most te is kipróbálhatod! Nagy kihívás jól végigmenni a technikás, kanyargós, egyenesekben is bővelkedő pályán
A száguldást most egy Lotus Exige V6 CUP R modellen próbálhatod ki, igen, ez bizony egy 260 lóerős kicsike, amivel, ha megengeded nekünk, hogy tapasztalt pilóták szakzsargonját idézzük, "úgy lehet menni, mint az állat".
A vezetés során olyan pilóták navigálnak, mint például:
- Nagy Norbert a Zengő motorsport ETCC pilótája
- Tárnok Tamás négyszeres abszolút magyar rally bajnok
- Mohácsi Ákos több mint tízszeres magyar gyorsasági bajnok
- Nagy Dániel WTCC-s Zengő pilóta
- Ficza Ferenc TCR Zengő pilóta.