Már régóta keresgélsz egy igazán jó hangulatú osztálykirándulás programot? Ahol a diákok is jól érzik magukat, de mégis tanulnak közben valamit? Ahol szabadtéren, jó levegőn és szép környezetben vannak? A Margitsziget azon túl, hogy minden évszakban gyönyörű, számtalan történelmi és kultúrtörténeti csemegét rejt. Tökéletes helyszín egy fél napos kiránduláshoz. De a program szervezésének gondját leveszik a válladról! Mobiltelefonnal játszható csapatjátékot kínálnak tagozatos diákoknak.
A nyomozás egy történetalapú interaktív kaland, ahol te és társaid lesznek a főszereplők. Olyan lehetőséget kínál, ahol a detektívek bőrébe bújhattok, és önállóan eredhettek a titok nyomába. Nem kell időpontot foglalni, másokhoz alkalmazkodni, belevághattok hétköznap délelőtt, vagy hajnali kettőkor is. Szükségetek lesz egy okostelefonra internetkapcsolattal, kényelmes cipőre, és vállalkozó szellemre.
Miről is van szó pontosan?
Négy csapat, négy különböző útvonal, de a végén közösen kell megoldani a küldetést! A játék során 9 helyszínt kell a játékosoknak felkeresni a Margitszigeten, és az ott található épületek, feliratok segítségével megoldani egy-egy feladatot. Mindenhol építettek bele segítséget is, így lehetetlen elakadni, és a nyomozás megajándékozza a résztvevőket a sikerélmény érzésével.
Minden instrukciót a játék során a telefonjukról tudnak leolvasni. A játék webes alapú, mobilinternet szükséges csupán hozzá.
A játék témája:
Danubio, egy magyar szuperhős elfelejtette a szupererejét aktiváló jelszót. Ami azért óriási baj, mert így nem tudja megakadályozni, hogy eltöröljék a nyári szünetet. A diákok feladata a Margitszigeten csapatokban végigjárni a feladatokkal tűzdelt útvonalakat, hogy végül összeálljon a jelszó.
- Az induláshoz csupán egy QR kódot kell beolvasni
- 3-4 km séta összesen
- Időtartam: 80-100 perc
- 11-16 éveseknek
- A csapaton belül több telefonon is használható
A bónuszod elküldése után e-mailen küldik el a 4 csapat QR kódját, belépési jelszavát, pedagógusoknak pedig a csapatok útvonalát tartalmazó táblázatot, és a játék során megszerzett kultúrtörténeti tudást tesztelhető kérdéssort. (Ez utóbbi nem a játék része, de extra jutalomért bevethető)
Ezeket kinyomtatva indulhat is a játék!