Mentett ajánlatok
Saját fiókom
A Bónusz Brigád használatához javasoljuk, hogy jelentkezz be.
MindenÉlményUtazásÉtteremEgészségSzépségTanfolyamKultúraTermék és élelmiszerPraktikus Ajándék

Amira Boutique Hotel Hévíz**** Wellness & Spa

12 vásárló értékelte a(z) Amira Boutique Hotel Hévíz**** Wellness & Spa összes ajánlatát
3.3/5

Kellemes volt a fogadtatás, a szállás is, valamint a szolgáltatások is, minden ügyintézés rugalmasan zajlott. - 5 éve

Amira Boutique Hotel Hévíz**** Wellness & Spa

8380 Hévíz, Dr. Babócsay u. 43

Erről az ajánlatról most sajnos lemaradtál.

Kérj értesítést és ha lesz ilyen ajánlat, azonnal szóllunk. Addig is nézz szét a hasonló ajánlatok között!

Nézd meg a következő kategóriákat is:Utazás, Termék, Szépség, Egészség, Étel-Ital, Élmény, Tanfolyam

Amira Boutique Hotel Hévíz**** Wellness & Spa értékelések
3.3 (12 vásárlói értékelés)
Csak ellenőrzött értékelésekMinden vélemény a Bónusz Brigád vásárlóitól érkezett, akik felhasználták a szolgáltatást
5 éve
A korona vírus miatt nem jutottunk el a hotelbe de máris "szimpatikussá" váltak. Szerettük volna átrakatni a jegyet mivel Budapestről érkezve nem szerettük volna kockáztatni mások egészéségét ha esetleg fertőzünk és nem tudunk róla, viszont a hotel 15 ezer per fő díj fejében hajlandó csak meghosszabbítani ami azt jelenti hogy több mint 60 ezret adnánk ki ezért a vélemények alapján 3 csillagos szintű helyért. Ennyiért már egy 5 csillagos szállodában is tudunk foglalni helyet. Felháborítónak tartom, hogy egy ilyen vis major helyzetben nem hosszabbítják meg a kupont hiszen rajtunk kívül álló ok miatt nem tudunk menni. A Bónusz brigád is hibás persze, őket sem lehet elérni több mint egy hónapja, többet biztosan nem vásárolok itt kupont és az ismerőseimnek sem fogom ajánlani.
Ajánlat: Keleti kényelem Hévízen: 3 napos kényeztetés 2 fő részére
5 éve
Az utazást lemondtam a korona vírus helyzetre tekintettel -82 éves a párom- a hotel + 15.000 Ft plusz költséggel május végéig meghosszabbította a felhasználást. Rendkívűl gáláns/gátlástalan/ ajánlat.
Ajánlat: Keleti kényelem Hévízen: 3 napos kényeztetés 2 fő részére
7 éve
Itt most nem fejteném ki bővebben, mert megint felzaklatnám magam, a Tripadvisor-on leírtam részletesen. Talán csak annyit, hogy az első éjszaka után reggel 6-kor távoztunk...
Ajánlat: Keleti kényelem Hévízen - 3 napos kényeztetés 2 fő részére
10 éve
Igaz, hogy már nem ma volt, de mivel tudtam, hogy nem egy kis lélegzetvételű levelet szánok Önöknek, ezért váratott magára ennyi ideig! Ezt a szállodát elsősorban a Bónusz Brigád minőségében bízva, majd a képek láttán választottam ki! A foglalás már telefonon nehézkesen ment és a férfi, akivel beszéltem kérte, hogy e-mailben tegyem meg. Megtettem és átküldtem neki fotót a szobáról, hogy melyiket választanánk. Megérkezésünkkor nagyon finom teával kínáltak meg minket, majd utána kiderült, hogy nem azt a szobát készítették nekünk elő, amit már egy hete lefixáltunk, de oda tudják azt is adni, ha ragaszkodunk hozzá. Mi ragaszkodtunk, hiszen a másik szoba, amit előkészítettek merőben más volt. Közölte az úr, hogy nincs felmosva és nincs a hűtő feltöltve, de úgy voltunk vele, hogy ez most a legkevesebb, hiszen naponta töltik majd és két naponta kapunk friss köntöst, törülközőt. Hát ez nem így volt és általában az volt a tapasztalat, hogy nagyon sok dologért szólni kellett, hogy az a gyakorlatban is úgy legyen, ahogy ígérik. Az ebédre háromnegyed órát vártunk, pedig nagyon hosszú utat tettünk meg Budáról Hévízig és nagyon éhesek voltunk. Az időbeosztás nagyon rossz. Azért nem tudtunk kikapcsolni igazán, mert a wellness nyitva tartása, illetve az ételek kiszolgálása nagyon szigorúan, időhöz volt kötve. Négycsillagos szállodának nem felel meg. Alap dolgok, amik kellenének egy ilyen szint meglépéséhez, hiányoztak a szállodából. Nem volt fitness részleg és két emeletes, de nincs lift. Így, aki nagy bőröndökkel érkezett és esetleg idősebb, az cipekedjen vagy oldja meg valakinek a segítségével. Erre láttam is konkrétan példát. A szálloda vezetője a mindenes. Ő a recepciós, a felszolgáló, a londiner, olykor a takarító, a wellness részleg kezelője, az értékmegőrző (mert arra nem volt külön hely, illetve olyan kicsi, hogy akinek nem jutott hely, annak csak a főbejárati recepció pultja alá tették)...egyszóval, a mindenes. Ez sokszor kellemetlen volt. Pláne, mikor reggel 6-tól volt reggeli és ő csak 9-re ért be, mert elaludt. Nem felel meg pozíciójának, hiszen dadog és nem tud problémamegoldó lenni! Akkora ügyet csinált kis dolgokból is, hogy már én éreztem magam kínosan. Másnap nem volt wifi és nem volt meleg víz egész nap. Beszéltünk olyanokkal, akik csak két napos kupont vettek, amiből az első nap csak fél nap, mert csak délután lehet elfoglalni a szobákat. Tehát lényegébe véve a másfél napból, egy nap nem volt meleg vizük és a jacuzziba jártak le fürödni. Még ha van is víztisztító, ez akkor sem higiénikus megoldás. A csokoládé masszázs átverés volt. Ez egy speciális eljárás és ehhez képest az idős hölgy kb. a DM-ben vásárolt fehér csoki illatú testápolóját használta. Drága volt, fél óra 8000 Ft, fel voltam háborodva, arról nem beszélve, hogy relaxálni mentünk oda és ő non-stop beszélt, arról, hogy a barátnőivel mit fog csinálni este és hogy milyen hátfájdalmai vannak. Arról már nem is beszélve, hogy az ágy a falhoz volt tolva, így az az oldalunk, ami a falhoz esett, azt már meg se masszírozta. A masszírozási "technikájáról" meg csak annyit, hogy megkérdőjelezem erősen, hogy van-e egyáltalán végzettsége e téren. Utána megmasszíroztuk egymást a párommal, hogy ne az legyen az érzésünk, hogy feleslegesen kidobtuk a pénzt és nem kaptunk cserébe csak felbosszantó pillanatokat! Este egy pár kérdezte tőlünk, hogy masszázson ugye ne voltunk? Kár, hogy nem előbb tették, ők is nagyon panaszkodtak! És mesélte a lány, hogy az ígért Kleopátra fürdő maga volt a pokol, mert a meleg víz hiánya miatt, két néni felváltva öntötte a kádba a forralt vizet, hogy ne fázzon. Említették, hogy olvassuk el az interneten a fórumokat és majd meglátjuk, hogy mennyi panasz érkezik sorra erre a szállodára. Remek és még két napunk van. Megnéztük és kiderült az is, hogy az ajtón miért van két neve a szállodának, azért mert régen nem Amira Hotelnek hívták, csak annyi panasz érkezett rájuk, hogy gondolom át kellett nevezni, hogy ne menjen tovább a rossz hírük. Úgy sejtem hamarosan ismét névváltásban kell gondolkozniuk. A szoba szétesőben, a kilincsek a kezünkbe maradtak nem egyszer, a tusoló penészes és a tv tiszta zajos és szemcsés. Pedig maga a szálloda nagyon szép, sajnálom, hogy ilyen borzasztó a személyzet és hogy többet mondanak és mutatnak annál ami! Én nagyon bíztam a Bónusz Brigád minőségében és továbbra is vásárolok majd Önöknél, csak most már jóval körültekintőbben, de azt javaslom, ha Önök azt szeretnék, hogy megmaradjon a jó hírük, válogassák meg, hogy kiket is tesznek ki az oldalukra! Gyönyörű például a kertben is a medencéjük, csak még nyáron sem üzemel. Még utolsóként annyit fűznék hozzá, hogy miután felolvastam a panaszokat a páromnak a szobánkban, onnantól kezdve megváltozott minden. Amit hallgattunk zenét a szobában, pont az ment a vendéglőben és a szálloda folyosóján is, hozzáteszem, nem egy rádió slágerről van szó, hanem egy különleges arab énekesről, akit mi nagyon szeretünk. Majd ezek után külön figyelmet kaptunk és hipp hopp lett török étel is felkínálva, már nem csak magyar ételek közül lehetett választani. Erre vonatkozólag is olvastam hangosan panaszokról. Odajött a vezető az asztalunkhoz, csak külön hozzánk, hogy citrommal megízesítse ételünket, mert úgy finomabb. És ugyan nem vagyunk paranoiásak, de ezennel nagyon az a gyanúnk, hogy le volt hallgatva a szobánk. Eléggé furcsa volt ez a sok változás, pláne, hogy a hab a tortán az volt, amikor reggelre kértem vízipipát, amit nem adtak ki már jó ideje (ezt is interneten olvastam) és ugyan húzta is a száját, de végül beleegyezett. Hozzáteszem az árlistájukon fent van, hogy lehet használni! Lezárták nekünk kettőnknek a wellnesst másfél órára délelőtt. Kár, hogy nem ilyen hangulatban telt minden napunk. Sajnálom, hogy így alakult! Elnézést, hogy ilyen hosszan írtam, remélem elolvasták, de úgy gondolom, ezeket a visszajelzéseket muszáj Önöknek is tudni, hiszen nem mindegy kivel dolgoznak együtt! Máskor körültekintőbb leszek!
Ajánlat: Ezeregy éjszaka varázsa Hévízen - 3 vagy 4 nap 2 főre

Amira Boutique Hotel Hévíz**** Wellness & Spa utolsó ajánlatához hasonló ajánlatok

Páros wellness Siófokon állatpark belépővel és tevegeléssel
44 890 Ft
29 990 Ft
Jakuzzival & Szaunával
Kispince Wellness Borbirtok - Balaton, Böhönye
3 napos wellness Gyulán 2 főnek teljes ellátással
43 990 Ft
A Vár és a Várfürdő közelében
3,8/5 Grand Termál Apartman - Alföld, Gyula Teljes ellátás
3 napos felfrissülés Gyulán reggelivel, wellnessel 2 főnek