Repült már sárkányrepülővel?
Tovább
 

Sárkányrepülés

Autogiro

Áraink

Javasolt időtartamaink:

20perc 25.000Ft
1
30perc 30.000Ft
2
45perc 44.000Ft
3
60perc 55.000Ft
4

 

Más ettől eltérő időtartamát is teljesítünk.

A repülésről videót készítünk, melyet Önnek is szívesen átmásolunk. Másoláshoz kérem, hozzon magával külső winchestert, vagy nem Iphone telefont. 
4 000 Ft-ot kérünk.

Fizetés a repülés után a helyszínen, számla ellenében vagy átutalással!

 

Kérem, küldjön email-t,  ha kérdése van!

Köszönöm

Galéria

Autogiro
Autogiro
Transzparens
Transzparens
Sivatagi légifényképek
Sivatagi légifényképek
Apollo szárnya belülről
Apollo szárnya belülről
Amfibia
Amfibia
Óév búcsúztató -17 fokban 2008.
Óév búcsúztató -17 fokban 2008.
Látvány fotók
Látvány fotók
Velencei repülés tavasszal
Velencei repülés tavasszal
Az Apollo gyár és környezete tavasszal
Az Apollo gyár és környezete tavasszal
Zöldben
Zöldben
Abu Dhabi 2006 - az út
Abu Dhabi 2006 - az út
2006-os gépem közelről (Abu Dhabi)
2006-os gépem közelről (Abu Dhabi)
Zászló vontatás
Zászló vontatás
Nemzeti színű zászló. Három gépes verzió.
Nemzeti színű zászló. Három gépes verzió.
Abu Dhabi 2006
Abu Dhabi 2006
Sétarepülés gyűjtemény
Sétarepülés gyűjtemény
Égi kígyó
Égi kígyó
Repülőnap Börgönd
Repülőnap Börgönd
Balatoni repülőnap
Balatoni repülőnap

Gyakran ismétlődő kérdések

Nem. A motoros sárkány jól repül motor nélkül is, amit az is bizonyít, hogy létezik olyan verseny, ahol az nyer, aki fél liter benzinnel a legtovább a levegőben marad. Ha jó az idő, órákig lehet repkedni vele leállított motorral, bár a legtöbb motoros pilóta elég lusta és nem műveli ezt sportot :)

A repülésben erre több válasz is lehetséges. Három fontos sebességi adata van egy gépnek úgymint, leglassabb, leggyorsabb és gazdaságos utazósebesség. Ha egy korszerű, nagy teljesítményű sárkányt nézünk akkor a leglassabb sebessége 60 km/h körül van (hogy ez mit is jelent ahhoz kell egy kis aerodinamika ismeret ha érdekel a tudástárban találsz erről is anyagokat). A legnagyobb sebesség 160 km/h körül mozog, igaz már van olyan sárkány ami elérte 200 km/h-t is de ez nem jellemző az elérhető gépekre. A végére hagytuk a leglényegesebbet, a gazdaságos utazósebességet. Ezt úgy gondolom, nem kell különösebben magyarázni, nem mindegy, hogy egy tank üzemanyaggal 100 vagy 500 km-t tudunk repülni :) Ez a sebesség a legújabb szárnyakkal eléri a 110-130 km/h-t. Ez már alkalmas nagyobb túrákra, viszonylag szeles időjárási körülmények között is.

Ezt liter/órában mérjük és nagy különbség van a kettő és a négyütemű motorok között, ezért külön szoktunk beszélni róluk. A kétüteműek gazdaságos sebességgel repülve 10-15 litert esznek, de parasztgázon :) 25-öt is képesek lenyelni. A mai üzemanyagárak mellett sajnos nagyon sok. Négyütemű testvéreik viszont megelégednek 6-8 literrel is és ráadásul nem kell nekik olaj a benzinbe, viszont sokkal többe kerülnek mint a kétüteműek. Durván számolva évi 180 repült óra felett térül meg a négyütemű motor ára, persze csak ha nincs a bőrünk alatt is pénz, mert akkor mindenképp a négyütemű a nyerő.

Persze, fogjuk a kormányrudat jobbra-balra, fel-le és már mehet is. A gyakorlat szerint ez a jó hozzáállás, hogy gyorsan meghaljunk. Ezzel csak azt akartam finoman érzékeltetni, nagy különbség van, hogy vezetjük a sárkányt, vagy repülünk vele. A gyakorlati oktatás 10 óra, ami jóval kevesebb mint az autóvezetésnél. Ennyi idő arra elég, hogy le tudjunk szállni géptörés nélkül, viszont repülni még nem tudunk ettől. Ráadásul a repülésben sokkal fontosabb, hogy helyesen értékeljük a képességeinket, mint az autóvezetésnél, mert itt a legkisebb hiba eredménye is nagyon súlyos lehet. Szóval vezetni könnyű, de mire megtanulunk repülni ahhoz sok-sok levegőben töltött óra kell.

Természetesen.

Nem, de nem is könnyű. Ha nálad a legtöbb mozgás az, amíg a számítógéptől elmész a kávéfőzőig, akkor inkább ne próbálkozz vele, egyébként jöhetsz. :)

Ahogy az oktatóm mondta: repülni nem kötelező, viszont drága! Miután így fellelkesítettelek, van jó hírem is, a merevszárnyú gépeknél jóval olcsóbb. Az új repcsik nagyjából autó árban vannak, 3 milliótól a 13 millióig de használtan is lehet még kiváló állapotú gépeket venni, viszont a hét számjegyű összeget itt is nehéz megúszni. Vannak klubok ahol lehet bérelni is a gépet és akkor nem kell megvenni. A fogyasztásról olvashatsz bővebben egy kicsit feljebb. Egy biztos, ha repülni akarsz, kezd el gyűjteni a pénzt.

Az. Nagy filozófusok vitatkoznak az egész világon azon, hogy mi a világon legjobb dolog, a sárkányrepülés, vagy a szex? Szerintem csináld mind a kettőt :) Komolyra fordítva a szót, a motorossárkány a repülő eszközök között az egyik legnagyob élményt nyújtó eszköz. Nincs kabin, semmi sem korlátozza a látást, érezni a levegő illatát és klockor replika hőmérsékletét. Az biztos, ha egyszer kipróbáltad, attól a pillanattól kezdve ha a repülés szót hallod ez fog eszedbe jutni.

Kapcsolatfelvétel

Nimbus Repülőklub

Bolla Szabolcs (Szabi)

+36 20 777 9913

 

E-mail: szabi.bolla@gmail.com

Facebook: Nimbus Repülőklub

Bázis: Budakeszi Farkashegyi repülőtér (röviden: Fahegy)

 

LETÖLTHETŐ BESZÁLLÓKÁRTYA (Kiváló ajándék ötlet): 
Egyoldalas nyomtatáshoz (PDF)

Megközelítés

Farkashegyi repülőtér

A repteret Budakeszi/Páty felől és az 1. számú főközlekedési út felől lehet megközelíteni.

Előbbi esetben Budakeszi Fő útról a Budaörs felé balra - illetve Pátyról jobbra(Gyári út) - bekanyarodva 2 km megtétele replicas de relojes de lujo suizos után a repülőtér orologi replica di lusso főbejárata bal kéz felől lesz látható. Budapestről, M7- M1 majd Budakeszi irányba, 4km-re jobbra lesz a repülőtér.

Délről érkezve az M0-M1 csomópont a legkézenfekvőbb módja a repülőtér megközelítésének. Természetesen Budaörs irányából, vagy Biatorbágyról az 1-es főúton haladva is egyszerű a repülőtérre eljutni. A személygépkocsik részére parkoló áll rendelkezésre.

Gépeink

Apollo JetStar

 

Apollo JetStar

Calidus

Jelenlegi kép