Friss adatvédelmi tájékoztatónkban megtalálod, hogyan gondoskodunk adataid védelméről. Oldalainkon HTTP-sütiket használunk a jobb működésért. További információk

Rendben

Mentett ajánlatok

Saját fiókom

A Bónusz Brigád használatához javasoljuk, hogy jelentkezz be.
Minden Ezüst hétvége Ajándék UtazásKultúraTermékSzépségEgészségÉtel-italÉlményTanfolyamCsalád és gyerekek

14 napos elállási garancia

A 14 napos elállásról

Internetes vásárlás esetén a termék kézhezvételétől számított 14 napon belül elállhatsz a vásárlástól. Ehhez vissza kell juttatnod az ép, használatlan terméket számlával együtt adott partnerükhöz. Amennyiben nem személyesen, hanem egyéb módon juttatod vissza a terméket, kérünk írásban is jelezd partnerünk felé elállási szándékod e-mailben. Partnerünk elérhetőségét a termék kézhezvétele előtt kapott tájékoztató e-mailben találod.

Leggyakoribb kérdések

Nem azt kaptam, amit rendeltem, mit tegyek?

Azonnal vedd fel a kapcsolatot partnerünkkel, akitől a terméket rendelted, ők segítségedre lesznek a cserében. Partnerünk elérhetőségét a termék kézhezvétele előtt kapott tájékoztató e-mailben találod.

Mennyi garancia / jótállás van a termékre?

Minden ajánlatunkban, a kép mellett jobbra külön feltüntetjük hogy partnerünk mennyi garanciát vállal az adott termékre.

Nem jó a mérete a kapott terméknek, ki tudom cserélni más méretre?

Ez partnerenként változhat. Általánosságban elmondható, hogy mindenképp jelentkezz partnerünknél, mert amennyiben árban nincs különbség, illetve a készlet engedi, partnereink rugalmasan kezelik a hasonló kéréseket.

Leadtam egy megrendelést, mikor kapom meg/mikor vehetem át?

Kiszállítás esetén a megrendeléstől számított 2 munkanapon belül partnerünk átadja a csomagot a GLS futárszolgálatnak, akik azonnal értesítenek csomagod várható szállítási időpontjáról. Amennyiben személyes átvételt választottál, szintén 2 munkanapon belül kapsz értesítést, mikor partnerünk összekészítette rendelésed. Kérünk, az értesítés előtt ne menj a megjelölt átvevőhelyre, mert még nem fognak tudni kiszolgálni.

Személyes átvételt jelöltem meg, de kiszállításra szeretném módosítani. Lehetséges ez, vagy esetleg fordítva?

Sajnos nem. Partnerünk csak az eredetileg megjelölt átvételi móddal tudja teljesíteni rendelésed.

Ingyenes kiszállítás Országos kiszállítás kényelmesen,
gyorsan, egyszerűen
Csomagpontok Több, mint 800 csomagpont az ország
egész területén
Brigád bolt Díjmentes termékátvétel
a Duna Plázában
Bejelentkezés