Mentett ajánlatok
Saját fiókom
A Bónusz Brigád használatához javasoljuk, hogy jelentkezz be.
MindenÉlményUtazásÉtteremEgészségSzépségTanfolyamKultúraTermék és élelmiszerPraktikus Ajándék

Vásárlási feltételek

Ezen az oldalon részletezzük, mi a teendő, ha nem vagy megelégedve a megrendelt termékkel.

 

I. A megrendelt termék nem tetszik

A távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II. 5.) kormányrendelet értelmében a termék kézhezvételétől számított 8 munkanapon belül úgy dönthetsz, hogy mégsem kéred a terméket. Ebben az esetben kérjük, hozd be személyesen a Brigád Boltba a terméket (1133 Budapest, Véső utca 7.), vagy pedig küldd vissza postán az eredeti számlával együtt, és mellékeld hozzá a visszavásárlási nyilatkozatot. A termék visszavételétől számított lehető legrövidebb időn belül, de legkésőbb 30 napon belül visszafizetjük neked a termék árát.

 

II. A termék eltér a megrendelt terméktől, vagy hibás, sérült

Ha nem azt a terméket kaptad, amit rendeltél (más méret, szín, mennyiségi eltérés) vagy a termék szemmel láthatóan sérült, haladéktalanul hívd ügyfélszolgálatunk at a 06 1 780 7360 telefonszámon, hétköznap 8 - 18 óra között, vagy küldj üzenetet a help@bonuszbrigad.hu emailcímre. Személyesen a Brigád Boltban tudunk segíteni minden hétköznap 10 és 18 óra között. (1075 Budapest, Madách tér 4.) Kérjük, amennyiben nem személyesen, hanem postán szeretnéd a terméket visszajuttatni hozzánk, a Brigád Bolt címére küldd a tévesen megküldött, illetve hibás terméket az eredeti számlával és szállítólevéllel együtt, a hiba illetve az eltérés pontos leírásával, és mellékeld hozzá a panasz-bejelentési nyilatkozatot, amit itt tudsz letölteni. Amennyiben lehetséges, a hibás/téves terméket kicseréljük egy hibátlanra, illetve a megrendelésedben megjelölt paraméterekkel rendelkezőre és ezt visszaküldjük neked, egyben választásod szerint visszautaljuk neked a hibás/téves termék visszaküldésének postaköltségét vagy pedig jóváírjuk a Brigád Egyenlegeden.

 

Amennyiben nem tudjuk a terméket megfelelő termékkel helyettesíteni, úgy annak vételárát (a visszaküldés esetleges postai költségével együtt) választásod szerint visszautaljuk a bankszámládra vagy pedig jóváírjuk a Brigád Egyenlegeden.

 

III. Szavatosság

A Brigád a törvényben foglaltaknak megfelelően legalább hat hónapos szavatosságot vállal arra, hogy az általad megvásárolt termék kifogástalan minőségű. Amennyiben a termék átvételétől számított 6 hónapon belül (azon termékeknél, ahol a jogszabály ennél hosszabb szavatossági időt ír elő, ezt külön jelezzük) a termék meghibásodna, kérjük, küldd vissza számunkra a meghibásodott terméket az eredeti számlával és szállítólevéllel együtt, a hiba illetve az eltérés pontos leírásával, és mellékeld hozzá a panaszbejelentési nyilatkozatot. A terméket személyesen is behozhatod a Brigád Boltba a panaszbejelentési nyilatkozattal együtt.

 

A termék beérkezésétől számított lehető legrövidebb időn belül megvizsgáljuk a panaszod jogosságát. Amennyiben a termék a rendeltetésszerű használat mellett vagy ellenére hibásodott meg a szavatossági időn belül, úgy annak vételárát (a visszaküldés esetleges postai költségével együtt) választásod szerint visszautaljuk a bankszámládra vagy pedig jóváírjuk a Brigád egyenlegeden.

Bejelentkezés