
Erről az ajánlatról most sajnos lemaradtál.
Kérj értesítést és ha lesz ilyen ajánlat, azonnal szóllunk. Addig is nézz szét a hasonló ajánlatok között!
Értesítést kérek a partner új ajánlatairólNézd meg a következő kategóriákat is:Utazás, Termék, Szépség, Egészség, Étel-Ital, Élmény, Tanfolyam
Az Aréna Mall-ban váltottuk be; nem tudom, hogy máshol is általános-e a kiszolgáló személyzet flegma stílusa, vagy csak mi nyúltunk pont bele, de nagyon gáz volt.
Le is írom ide a párbeszédet:
- Szia, van egy ilyen bónuszunk, és 7 órára foglaltunk időpontot.
- Ma estére? [wtf?? nem, tegnapra]
- Igen.
- Nem akartok inkább visszajönni holnap? Most nem nagyon van már gyümölcs...
- Direkt jeleztük, hogy ma jövünk, ezért foglaltunk.
- De akkor sincs.
- És holnapra mi változna?
- Gondolom [wtf????] lenne gyümölcs. [wtf??? - Ha aznapra, amikor foglaltunk, nincs, mitől lenne biztosabban egy másik napra? Ja! Nem biztos. Csak gondolja.]
Konkrétan én éreztem magam kellemetlenül miatta, mert próbáltam az idióta kérdéseire és válaszaira nem zsigerből hasonló stílusban reagálni... Borzasztó élmény volt, amit sajnos a finom csoki és fagyi sem tudott átfordítani pozitívba. Senkinek nem ajánlom.