Erről az ajánlatról most sajnos lemaradtál.
Kérj értesítést és ha lesz ilyen ajánlat, azonnal szóllunk. Addig is nézz szét a hasonló ajánlatok között!
Értesítést kérek a partner új ajánlatairólNézd meg a következő kategóriákat is:Utazás, Termék, Szépség, Egészség, Étel-Ital, Élmény, Tanfolyam
Kenézy Szállás fotók
Vásárlói fotó
Kenézy Szállás utolsó ajánlatához hasonló ajánlatok
Hercegasszony Birtok - Alföld, Mezőtúr Félpanziós ellátás
Komló Hotel**** - Gyula - Alföld, Gyula Reggelivel
Fürdő Panzió Gyula - Alföld, Gyula
Harmónia Wellness Villa - Észak-Magyarország, Szilvásvárad Reggelivel
Kispince Wellness Borbirtok - Balaton, Böhönye
Grand Termál Apartman - Alföld, Gyula Teljes ellátás
Restaurant Panzió Gyula - Alföld, Gyula Reggelivel
Park Hotel *** - Észak-Magyarország, Miskolctapolca Félpanziós ellátás
Gyula Wellness Panzió - Alföld, Gyula Reggelivel
Komló Hotel**** - Gyula - Alföld, Gyula Félpanziós ellátás
Nagyon sajnálom, de már első Bónuszos vásárlásom igen keserű szájízt hagyott maga után!
Először is ahogy a címben szerepel, a teljes nyaralót kínálja! Ezzel szemben megérkezésünkkor kijelentette, hogy a cége irodája az emeleten van, így egész nap itt tartózkodnak a lakásban! A földszinten, azaz rajtunk keresztül közlekedve, minden ott töltött pillanatunkban jelenlétükkel megtisztelve!
Az szerepelt a leírásban, hogy 5 szobával rendelkezik a nyaraló, mindenki el tud vonulni a saját szobája nyugalmába, és csak a nappaliban kell találkoznunk nekünk vendégeknek is. Pont ezért esett a választás erre a szálláshelyre, mert 5 személy 4 külön szobában szeretett volna különvonulni éjszakára. Ezzel szemben 2 szobába akart betömöríteni minket. Mikor jeleztem, hogy nem így szeretnénk, elmondta, hogy a többi szobát raktárnak alakították át, és felrótta, hogy én nem jeleztem az igényemet a külön szobák iránt. Nem hiszem, hogy én hibáztam volna, hiszen pont úgy volt meghirdetve a szálláshely, ahogyan mi szerettük volna igénybe venni, tehát nem extra igénnyel álltam elő! Ezután felajánlott egy az udvarról külön nyíló mini apartmant, ami egy garázsból lett átalakítva. Elfogadtuk, de végül is tizenéves kislányunk a viharos szél miatt félt a házon kívüli lakrészben egyedül maradni, így még is csak pótágyon aludt, így hárman szorultak egy szobába.
Másnap reggel 9 órára érkezett a VASALÓNŐ! Ő felvonult a galériára, ami egy légtérben van a nappalival, így gyakorlatilag "velünk reggelizett", ugyan kilógott a sorból, mert nem volt pizsamában.
Este mikor hazaértünk a konyhában ténykedett a szállásadónk!
Kicsit szokatlan módon jelezte, hogy a távozásunk napján 9 órára hagyjuk el a nyaralót!
Ha pihenni érkezik valaki, akkor nem biztos, hogy 7 órakor szeretne felkelni a nyaralásakor, hogy reggeli és pakolás után elhagyja 9 órára a szálláshelyét.
Pontban 9 órakor meg is érkezett a takarítónő az 5 év körüli kislányával, és nem zavarta, hogy pizsamában reggelizünk, neki állt tenni-venni a konyhában. Enyhén felháborodtam, de udvariasan megkértem, adjon 30 percet, hogy befejezhessük a reggelit, levedjük pizsamáinkat, elpakolunk a reggeli után, kipakoljunk a szobákból a kocsiba. Jelezte, addig felmennek a galériára a kislánnyal. Ez meg is történt, de 2 percen belül a kislány újra földszinten volt és bámult a szobánkba, ahol öltözni szerettünk volna, az édesanyja még véletlenül sem szólt rá! Nem volt rá kapacitása, mert már a mosógépet brummogtatta!
Nem mellékesen a szállás költségét is túlszámolták 1000Ft-al, mert nem sikerült helyesen összeadniuk az általuk megadott rész összegeket! Nem az összeg a lényeg, hanem az elv. Megérkezésünkkor azzal fogadott, hogy én rosszul utaltam, és fizessem meg az egy ezer Forintot, pedig a szállás költségét online szép kártya fizetéssel ők emelték le!
A fekhelyek fapadosak, még a 11 éves lányom is nyomorék módjára mászott ki az ágyból reggel. A takarók vékonyak, pót plédeket sehol nem találtunk, pedig igen csak eső utáni hideg éjszakánk volt. A reggeli bekészítés keretében 5 személyre 1 liter tej jutott! A friss pékáru, igen csak szikkadt volt, mikrózva lehetett elfogyasztani.
Mindezekből adódó következtetések: Ennek a szállásadónak a szemében a vendég csak a pénz forrása. Soha többé nem fizetjük ki előre a teljes szállás költségét, maximum foglalót! Így esélyünk van az ilyen helyzetekben a foglaló elbukásával más vendégbarát szálláshely keresésre!
Vérforraló volt, ami ott történt!
Ettől a szállásadótól SOHA TÖBBÉ NEM AKAROK szállást igénybe venni!
Tisztelettel: Legényné Hostyánszki Emőke