Ne haragudj, hogy azonnal letámadunk, de kötelező rákérdeznünk. Sütiket használunk a tartalmak és hirdetések személyre szabásához, közösségi funkciók biztosításához, valamint weboldalunk elemzéséhez. Kérünk, segítsd munkánkat a sütik elfogadásával, hogy fejleszthessük, kényelmesebbé és jobbá tehessük számodra a bonuszbrigad.hu-t! Adatvédelmi és cookie-kra vonatkozó szabályzatunkat itt találod.
Csak ellenőrzött értékelésekMinden vélemény a Bónusz Brigád vásárlóitól érkezett, akik felhasználták a szolgáltatást
5
860
4
242
3
87
2
23
1
14
H. JuliannaSpectrum Optika2.0
6 éve
a kupon árra rákellett fizetni - 6500,- , és még sem lett jó szemüvegem... helyben mondtam is, és akkor igazítottak valamit, meggörbítették, de sajnos most már nem is jó az olvasás sem és továbbra is esik le, a fejemhez gumival kell hozzá- kinyúlt szárak...az új szemüvegkeretben... csalódott vagyok...
Ajánlat: 1 vagy 2 komplett szemüveg készítése, látásvizsgálattal
T. MelindaSpectrum Optika2.0
8 éve
Két lehetőség volt: vagy a készleten lévő szemüvegekből választok, vagy egy másik keretet, ekkor vissza kellett volna menni. Inkább választottam a kész szemüvegekből. Mert abszolút nem volt szimpatikus a személyzet. unottak és mogorvák voltak. Azért a két csillag, mert a szemüvegem viszont azóta is tart.
Ajánlat: Újgenerációs, nulla dioptriás látás segítő monitor szemüveg
D. JuditSpectrum Optika2.0
8 éve
A keret választák nagyon minimális, a személyzet nem túl segítő kész és barátságos.
Ajánlat: 1 vagy 2 komplett szemüveg látásvizsgálattal
V. NóraSpectrum Optika2.0
8 éve
A bónusz oldalán az állt, hogy 20 óráig vannak nyitva az üzletek, ezért választottuk ezt az optikát, mert a párom hatig dolgozik, s így kényelmesen el tudott volna jutni a szemvizsgálatra. Ehhez képest kiderült, hogy 18 óráig vannak nyitva, hétvégén nincsenek, a közeli, budai üzletben nincs pénteki időpont, ezért Újpestre kell menni, leutazva a térképről... Ám ott csak ötig vannak, de a napon, ahol 18 telefonnal végre intéztünk egy időpontot, csak négyig... A párom nem is ért oda a munkából, ezért hosszas telefonálás-egyeztetés után kaptunk egy másik napot. A doktornő rendkívül ellenséges volt mindkét alkalommal, pattogós hangon osztott ki olyan dolgokért, amiről nem tehetünk (pl. munkaidő, meg h a kolléganő rosszul írta be a füzetbe az időpontjainkat).
Ajánlat: 1 vagy 2 komplett szemüveg látásvizsgálattal
C. LászlóSpectrum Optika2.0
8 éve
Két szemüveget vásároltam. Az egyiket olvasásra csináltattam, a másikat számítógéphez. voltam látás vizsgálaton. A hölgy az olvasópróbán az egyik szemem 2.25 a másikat 2.75 dioptriára mérte, a számító gépest, 1.75-2.25 dioptriára mérte be.
Szóltam, hogy ez nem lesz jó, mert mindkét szemem egyforma dipotriás volt 1 évvel ezelött, meg mindig az volt. A szemüvegek elkészültek, egyikkel sem láttam jól!
Ajánlat: 1 vagy 2 komplett szemüveg látásvizsgálattal
S. JúliaSpectrum Optika2.0
9 éve
Időpontra érkeztem.A két hölgy nem zavartatta magát, előttem sugdolóztak. Elég kellemetlenül indult a vásárlás. A végén a számlán nem egyértelmű a vásárlás teljes összege, nincs pontos kimutatás, mennyi az összeg, mennyi a kupon értéke amit talán levontak!
Ajánlat: Páros komplett szemüveg látásvizsgálattal
B. GabriellaSpectrum Optika2.0
9 éve
Az alkalmazottak, nagyon unottak voltak. Sehol egy mosoly. Ahogy az ember belép fel sem néznek. Nem köszöntek. A szemvizsgálatot végző hölgy sem volt túl kedves. A szemüveg keret választék nem túl nagy.
A meglepően szegényes szemüvegkeret kínálat mellett úgy tünt, az optikus hölgy legfőbb teendője a lencse cylinder miatt -bónuszon felül- felszámított díjának beszedése volt.
Az üzletben levő hölgy végtelenül kedves és szolgálatkész volt. Az ajánlat azonban "becsalogatásnak" tekinthető, mert a szemüveg végül semmivel sem került kevesebbe, mintha bármelyik üzletbe bementem volna. Egyáltalán nem volt érzékelhető a 74-76% kedvezmény.
Amikor időpontot kértem, teljesen biztosra kértem az időpontot, kétszer is felhívtam őket, hogy nekem jó legyen. Majd amikor odamentem, közölték, hogy előző hétre volt időpontom. Ezzel még nem is volt akkora probléma, mert a szemüvegem alapján tudtak csinálni újat. Azt mondták, hogy a kiszállítás január 6-ai héten lesz. Persze egy héttel később jött csak meg a szemüveg. Nem lett volna ez sem gond, tudtam volna várni, csak akkor ne mondtak volna , hogy azon a héten kihozza a futár. Pozitív, hogy az eladónő nagyon kedves , segítőkész és türelmes volt.
Magával a választott szemüveggel végül elégedett vagyok (ezért nem adtam a leggyengébb minősítést az üzletnek), de az addig elvezető úttal sajnos nem: 1. A bónusz megvásárlása előtt felmentem a cég honlapjára, hogy megnézzem van-e nekem tetsző szemüveg. Mivel az ára eltért a kínált kategóriától, fel is hívtam a Spectrum Optikát, hogy van-e lehetőség a nekem tetsző drágább keretet választani a bónusz keretében (konkrétan megmondtam melyik típusra gondolok), mire az volt a válasz, hogy semmi akadálya, csak az árkülönbözetet ki kell fizetni. Szuper. Pár perccel később, a bónusz megvásárlása után felhívtam őket az időpont egyeztetés miatt és hogy melyik szemüveget szeretném, nehogy pont ne legyen készleten, amikor megyek hozzájuk. Ekkor jött az első meglepetés: a honlapot nem frissítik, annak tartalma nem egyezik az üzletben lévő készlettel, így nem tudják garantálni, hogy lesz az a keret, amelyet választottam. (ezt a korábbi beszélgetésnél egy szóval nem említették) De nyugodjak meg, általában pozitívan szoktak csalódni az üzletben a vevők. 2. A megjelölt napon megérkezem a boltba. A látásvizsgálatot végző hölgy elhúzott szájjal letolt, hogy miért kontaktlencsében jöttem. Mondtam, hogy egyrészt azért, mert korábban a telefonba nem mondták, hogy nem lehet lencsében jönni, másrészt eltört a szemüvegem és rövidlátóként ez igen megnehezítené a vezetést, harmadrészt nem látnám a felpróbált szemüveget. Azt a választ kaptam, hogy ők naponta 100 telefonhívást kapnak, nem tudják mindenkinek elmondani, hogy ne kontaktlencsében jöjjenek a vizsgálatra. Második meglepetés, no comment. 3. És végül, mikor sikerült kiválasztanom a kívánt keretet, megkérdezték, hogy vékonyított lencsével szeretném-e kérni. Mondtam, hogy igen, amennyiben meg tudják mutatni mintán, hogy mit jelent a "vastag" és a "vékony" közötti különbség. A hölgy mondta, hogy nem tudja megmutatni. Kérdezem, hogy a minta szemüvegben lévő lencse melyik fajta, mire azt a választ kaptam, hogy az egy minta lencse a szemüveghez, nem mérvadó. Végül a magammal vitt régi szemüveg lencséje alapján valószínűsítette, hogy az a vékonyított és az alapján rendeltem meg.
A meghirdetett, akciós keretek közül kettőt választottam volna, de egyik sem volt az üzletben. Nem abba az üzletbe szállították ki az elkészült szemüveget, amelyikbe kértem, ezért újra el kellett mennem érte. Nem voltak segítőkészek az eladók.
Az étel minőségével nem volt probléma, mert tényleg friss meleg és jóízű volt amit rendeltünk. A mennyiség az már nagyon látványkonyhába illő már már Kóstoló mennyiséggel vetekszik. Kétszer voltam mindkét alkalommal éhesen álltam fel az asztaltól. A pincérek munkája az meg sem közelíti azt ami elvárható lenne egy ilyen nevezetes helytől, hol eltűntek (ha ketten voltak akkor is!) a vendégekre nem figyeltek, kényelmesen helyet foglaltunk érkezés után mire megjelent a pincér hogy mit is szeretnénk ott csinálni. Összességében nem tudok jó véleményt kialakítani az étteremről, valószínűleg soha sem fogok ide menni többször.
szárak...az új szemüvegkeretben...
csalódott vagyok...
Szóltam, hogy ez nem lesz jó, mert mindkét szemem egyforma dipotriás volt 1 évvel ezelött, meg mindig az volt. A szemüvegek elkészültek, egyikkel sem láttam jól!