A sebesség egy pontszerű test (vagy egy kiterjedt test egyik pontja) egy kitüntetett ponthoz viszonyított mozgásának jellemzésére szolgáló fizikai mennyiség. A sebességnek nemcsak nagysága van, hanem iránya is, vagyis a sebesség vektormennyiség.
Ha az előző mondatokból egy kukkot sem értenél és az iskolapad kopott unalma jut róluk az eszedbe, akkor ezt most azonnal felejtsd el! Mert nekünk a sebesség egészen biztosan nem egy puszta képlet. A sebesség az izgalom, a száguldás, a koncentráció, az adrenalinlöket! Mostani bónuszunkkal pedig még a „fegyvernemet” is te választhatod meg, azaz eldöntheted, hogy az Euroringen, vagy a Hungaroringen szeretnél beledőlni a kanyarokba.
Hogy segítsük a döntésedet, pár hasznos infót gyorsan megosztunk veled:
DRX Ring
A DRX Ring a kiskunlacházi reptérenkialakított két km hosszú, nagy sebességű versenypálya, gyors kanyarokkal, hosszú egyenessel és biztonságos, nagy bukóterekkel rendelkezik.
Euroring
Az Euro-Ring versenypálya 2004-ben épült, Budapesttől 52 kilométerre, az M5-ös autópálya mentén, Örkény határában található és mind a profi-versenyzők, mind a szélesebb felhasználói kör igényeit kielégíti.
Hungaroring
A pálya gyakorlatilag az M5 mellett fekszik – az autópálya-lehajtó közvetlenül a létesítmény bejáratához vezet. A versenypálya teljes hossza 2750 m – ebből a célegyenes 330 m. A célegyenesben elérhető legnagyobb sebesség megközelítőleg 140 km/h. A 9 cm-es aszfaltvastagságú versenypálya kiváló minőségű burkolata minden igényt kielégít.
A sok modern, uniformizált pálya között a Hungaroring a hagyományt képviseli – a klasszikus stílust, amely mára igenis felértékelődött. Az idestova három évtizede felépített pálya akkoriban azért számított kuriózumnak, mert az első volt a vasfüggöny mögött, ma pedig azért, mert a harmadik azon pályák sorában (csupán Monte-Carlo és Monza előzi meg), amelyek folyamatosan szerepelnek a versenynaptárban.
Több mint tíz éve már 4381 méter hosszú pályán száguldanak a világ legjobb autóversenyzői és most te is kipróbálhatod! Nagy kihívás jól végigmenni a technikás, kanyargós, egyenesekben nem bővelkedő pályán
A száguldást most egy Moustang GT Roush-al próbálhatod ki. Az 5000 cm3 és a 450 lóerős V8 motor garantálják, hogy lendületben ne legyen hiány. Száguldásodat kamera is rögzíti majd, így bármikor visszanézheted.
Pörgesd fel kicsit az év elejét, hogy felébredjenek az érzékeid!
Tetszik? Ajánld ismerőseidnek is!