A sebesség egy pontszerű test (vagy egy kiterjedt test egyik pontja) egy kitüntetett ponthoz viszonyított mozgásának jellemzésére szolgáló fizikai mennyiség. A sebességnek nemcsak nagysága van, hanem iránya is, vagyis a sebesség vektormennyiség.
Ha az előző mondatokból egy kukkot sem értenél és az iskolapad kopott unalma jut róluk az eszedbe, akkor ezt most azonnal felejtsd el! Mert nekünk a sebesség egészen biztosan nem egy puszta képlet. A sebesség az izgalom, a száguldás, a koncentráció, az adrenalinlöket! Mostani bónuszunkkal pedig még a „fegyvernemet” is te választhatod meg, azaz eldöntheted, hogy az Euroringen, vagy a Hungaroringen, esetleg a DRX Ringen szeretnél beledőlni a kanyarokba.
Hogy segítsük a döntésedet, pár hasznos infót gyorsan megosztunk veled:
DRX Ring
A DRX Ring a kiskunlacházi reptérenkialakított két km hosszú, nagy sebességű versenypálya, gyors kanyarokkal, hosszú egyenessel és biztonságos, nagy bukóterekkel rendelkezik.
Euroring
Az Euro-Ring versenypálya 2004-ben épült, Budapesttől 52 kilométerre, az M5-ös autópálya mentén, Örkény határában található és mind a profi-versenyzők, mind a szélesebb felhasználói kör igényeit kielégíti.
Hungaroring
A pálya gyakorlatilag az M5 mellett fekszik – az autópálya-lehajtó közvetlenül a létesítmény bejáratához vezet. A versenypálya teljes hossza 2750 m – ebből a célegyenes 330 m. A célegyenesben elérhető legnagyobb sebesség megközelítőleg 140 km/h. A 9 cm-es aszfaltvastagságú versenypálya kiváló minőségű burkolata minden igényt kielégít.
A sok modern, uniformizált pálya között a Hungaroring a hagyományt képviseli – a klasszikus stílust, amely mára igenis felértékelődött. Az idestova három évtizede felépített pálya akkoriban azért számított kuriózumnak, mert az első volt a vasfüggöny mögött, ma pedig azért, mert a harmadik azon pályák sorában (csupán Monte-Carlo és Monza előzi meg), amelyek folyamatosan szerepelnek a versenynaptárban.
Több mint tíz éve már 4381 méter hosszú pályán száguldanak a világ legjobb autóversenyzői és most te is kipróbálhatod! Nagy kihívás jól végigmenni a technikás, kanyargós, egyenesekben nem bővelkedő pályán
A száguldást most Dodge Charger modellen próbálhatod ki, amiről, csak az íze kedvéért, megosztunk néhány adatot:
- 6200cm3 V8 HEMI motor
- 470LE
- Automata sebességváltó
- Hátsó kerék meghajtás
De az élményt, amit egy ilyen autó ad, nem lehet számokban kifejezni.
Még mindig nem elég? Na figyelj, még eggyel magasabb fokozatba kapcsoljuk az ajánlatot! Kizárólag a Drive-X sportnál próbálhatsz ki több luxuskategóriás legendás autót egy bónusszal! Minél több körös bónuszt vásárolsz, annál több autóban élvezheted a száguldás mámorát egymás után a leghosszabb magyarországi pályákon! Választható autók a Dodge Charger-n felül: Dodge Challenger, Lotus Exige, Mustang GT5.0, Chevrolet Camaro.
Hogy az élményt maximálisan kihasználd, a vezetés során olyan pilóták navigálnak, mint például:
- Nagy Norbert a Zengő motorsport ETCC pilótája
- Tárnok Tamás négyszeres abszolút magyar rally bajnok
- Mohácsi Ákos több mint tízszeres magyar gyorsasági bajnok.
Pörgesd fel kicsit az év elejét, hogy felébredjenek az érzékeid!
Tetszik? Ajánld ismerőseidnek is!