Reggeli felkelés után egy gyors csekkolás az e-mailek-re, vagy a kedvenc híroldaladra és aztán te is nyitod már ki rögtön az ikonikussá és megkerülhetetlenné vált kék felületet? Hidd el, a vásárlóid sem tesznek másként. Tehát ha őket akarod elérni a hirdetéseiddel, akkor jársz a legjobban, ha profiktól megtanulod, hogyan teheted ezt a leghatékonyabban! Csapj le mostani bónuszunkra, hogy igazi Facebook-guruvá válhass!
A sikeres marketing kulcsa, hogy egy lépéssel a vásárlóid előtt járj, de a mobilinternet korában, amikor a potenciális vásárlók a napjuk jelentős részében a közösségi oldalakon toporognak, a legtöbb vállalkozás még mindig nem tudja, hogyan is értékesíthetné itt a termékeit, milyen formában érdemes jelen lennie.
A verseny irdatlan iramban erősödik és a Facebook sikeresen veszi az akadályokat: egyre pontosabban céloz, egyre mélyebb elemzéseket ad ki, és egyre jobban igyekszik kedvében járni a pénzüket nála elköltő vállalkozásoknak, a hirdetőknek.
Ezzel együtt jár azonban az is, hogy gyakran történnek technikai változtatások, új eszközök kerülnek fel a palettára, és ha ezeket nem ismered meg idejében, hátrányba kerülsz.
A magyar cégekről elmondható, hogy első számú marketing eszközük lett a Facebook. Bár a megtérülésben mérés helyett legtöbben csak „érzetre” hagyatkoznak, így a megtérülés nem nevezhető biztosnak.
Még a naprakész marketingesek sem tudják követni azt a sebességet, amit a különböző fejlesztő cégek által létrehozott és hozzáadott eszközök, appok tömege generál a lehetőségek területén.
Hogyan tud mégis a kisvállalkozás az „átlagosított” Facebook oldaltól eltérő, és mindenekelőtt ütős üzleti oldalt működtetni? Az egyedülálló tréningen most kedvezményesen megismerheted a lehetőségeket.
A Facebook-hoz kapcsolódóan számos olyan kifinomult vevőszerzési, célzási, hírlevél feliratkozói, hűség-program és vásárlási, kuponkészítő, e-book letöltő, ajándék kínáló, stb. kreatív megoldás található, amelyeket a tömeges használatra szabott egyszerű kék felületen csak speciális módon érhető el. Ennek most vége. Ezen a Facebook tréningen megismerhetsz olyan eszközöket, amikről eddig csak álmodni mertél, amik költségkímélőek, könnyedek, és szárnyakat adnak a Facebook-marketingednek.
Tematika:
- Bemelegítés
- Online marketing „kulcs” feladatok meghatározása
- Célcsoport és optimalizálás
- Facebook beépített funkciók
- Dizájn
Facebook üzleti használatára:
1.) Feliratkoztatás
2.) Kapu
3.) Fizetés a Facebookon
4.) Sablonok használata
5.) CRM, feliratkozók exportálása
6.) Affiliate marketing
Az elméleti rész 4 órás, ezt követően kerül sor a személyes kérdések megvitatására, és networking lehetőségre a többi résztvevővel, baráti beszélgetésre, ahol értékes üzleti kapcsolatok alakulhatnak.
’Open End Networking’, beszélgetés, addig maradunk ameddig jólesik…
A tanfolyam középhaladó szintű, de kezdőknek is ajánlott, előképzettség nem szükséges hozzá.
Tetszik? Ajánld ismerőseidnek is!