Mentett ajánlatok

Saját fiókom

A Bónusz Brigád használatához javasoljuk, hogy jelentkezz be.

Hogyan működünk

Minden Utazás Termék Szépség Egészség Étel-ital Élmény Tanfolyam Család és gyerekek Praktikus Ajándék
Friss adatvédelmi tájékoztatónkban megtalálod, hogyan gondoskodunk adataid védelméről. Oldalainkon HTTP-sütiket használunk a jobb működésért. További információk

Mi a Bónusz Brigád 100%-os minőség garancia?

Fontos vagy nekünk, ezért teljes garanciát vállalunk arra, hogy az általad megvásárolt szolgáltatással elégedett légy.

Mindent megteszünk azért, hogy minőségi szolgáltatókkal dolgozzunk, így biztosítva, hogy olyan élményben, kiszolgálásban legyen részed, amit a BB bónusz megvásárlásakor elvártál.

A legjobb szándékaink ellenére mégis megeshet, hogy csalódott vagy, mert nem azt kaptad az étteremben, ami a kedvezményben szerepel; úgy érzed, nem azt és nem olyan színvonalú szolgáltatást nyújtott a kozmetikai szalon, amit a kedvezményben olvastál; aznap nem tudják időben és hiánytalanul teljesíteni a házhozszállítást, stb, stb.

Bár a Brigád csak közvetít a partnerek és a tagjaink között – a szolgáltatást nem a BB nyújtja –, mégis felelősséget érzünk irántad. Ezért ha a szolgáltatást a kedvezményben szerepelt leírástól eltérően nem megfelelő színvonalon vagy minőségben kaptad meg, a kellemetlenségért kompenzálunk. Ha panaszodat a bónusz beváltását követő egy héten belül elküldöd nekünk, kivizsgáljuk, és ha méltányosnak találjuk, úgy a bónusz vételárát részben vagy teljes egészében jóváírjuk a Brigád egyenlegeden. A jóváírt összeget három héten belül kell teljes egészében felhasználnod, különben elvész.

Ha igénybe szeretnéd venni a Brigád minőségi garanciáját, ezt ide kattintva tudod megtenni.

  

 

 

 

Nézd meg itt, hogy milyen további előnyei vannak a Brigád bónuszoknak!

Bejelentkezés