Szeretnél meglovagolni egy 550 lóerős betontorpedót? Akkor a Lamborghini Gallardo a te választásod. Szereztünk neked egy különleges élménybónuszt az Euroringre, amivel kipróbálhatod magad az áramvonalas vadállat ölében.
Ez nem népautó, bár miért is lenne? A 300 km/h feletti végsebességet úgyis csak versenypályán lehet kicsikarni belőle. De azért óvatosan! Az 510 Nm-es nyomatéktól az arcodra fog fagyni a mosoly, hiszen ennek a V10-es csodának alig kell négy másodperc és már százon van.
Vezesd a Lambót a 2750 méter hosszú Euroringen, ahol a célegyenes 330 méter. A legnagyobb sebességet pontosan ott tudod elérni pár másodperc alatt, ha komolyan a gázra lépsz. A pálya úgy lett kitalálva és van folyamatosan fejlesztve, hogy kiváló minőségű burkolata minden igényt kielégítsen, azaz megfelelő legyen a nagyközönség számára és a professzionális feltételeket igénylő forma-autós versenyekre is. Érezd magad profi pilótának, és a jobb pedálra taposva a belső szerveid biztosan úgy az ülésbe passzírozódnak, mintha rögtön ki is akarnának törni a hátadon.
A Lamborghini Gallardo technikai adatai:
- Hengerek száma: 8
- Lökettérfogat: 4 308 cm3
- Teljesítmény: 550 LE
- Szárazkuplung: dupla
- Kerámia fék: Brembo
- Fordulatszám: 8 500/perc
- Gyorsulása 0-100 km/h: 4 másodperc
- F-1 váltási sebesség: 60 ezredmásodperc
- Végsebesség: 330 km/h
Élményvezetésedről belső és külső kamerás nyersanyagot is kapsz, valamint egy személyes vágott kisfilmet, amit visszanézve újra a Lamborghini Gallardo ölében érzed majd magad. Profi fotós még képeket is készít a vezetésedről, így tényleg nem csupán az élmény fergeteges emléke marad meg az utókornak a pályán történtekről.
A bónusz tartalma:
- 2, 3, 4 vagy 5 kör élményvezetés Lamborghini Gallardóval az Euroring pályán választásod szerint,
- ajándék belső, külső kamerás nyersanyag, személyes vágott kisfilm,
- profi fotós által készített képek,
- ajándék 10 000 Ft értékű kártya,
- plusz egy élménykör kérhető 20 000 Ft-ért.
Ezzel az élménnyel egy pillanatra kilépsz a testedből a Lamborghini Gallardo kormánya mögött ülve.