Az internettel a világot egy mobiltelefonon keresztül a kezünkben tarthatjuk, de a lehetőség ugyanannyi buktatót is rejt, mint amennyi sikert.
Az online kommunikáció lehetőséget teremt, hogy üzenetedet, hirdetésedet a megfelelő emberekhez a megfelelő időben juttasd el, és a történelem során először valóban láthatod, hogy egy-egy hirdetést hányan néztek meg, és hány vásárlásod született belőle.
A Facebook hirdetések vagy éppen egy jól eltalált Adwords kampány így a kisvállalkozásoknak is lehetőséget teremtenek, hogy felvegyék a versenyt a nagyokkal. Az online kommunikáció világát megismerni izgalmas és fontos tapasztalat, az ARYON egy napos képzésével pedig nem csak új hobbit szerethetsz magadnak, akár egy egészen új, 21. századi szakma felé is veheted az irányt.
Tematika:
- Facebook:
- Facebook, mint marketing eszköz (bevezető)
- Facebook hirdetési rendszer áttekintése
- Szponzorált poszt, szponzorált oldal áttekintése
- Hogyan szerezzünk több rajongót?
- Célzott hirdetések
- Hirdetések mérése
- Fizetési módok
- AdWords:
- AdWords, mint marketing eszköz (bevezetés)
- Hogyan működik, mennyibe kerül?
- Fizetési módok
- Kampány megtervezése, célok kitűzés
- Hirdetések típusai
- Kulcsszavak használata
- Keresési vagy display hálózatok?
- Hirdetések alapjai (hirdetések, hirdetés csoportok, kampányok)
- Költségkeret
- Landing page fontossága
- Konkrét hirdetések létrehozása
- Statisztikák kiértékelése
- Analytics:
- Szerepe a marketingben
- Összekapcsolása az AdWords-el
- Weboldalak hozzáadása
- Statisztikák kiértékelése
- Szűrési lehetőségek
Tetszik? Ajánld ismerőseidnek is!