Erről az ajánlatról most sajnos lemaradtál.
Kérj értesítést és ha lesz ilyen ajánlat, azonnal szóllunk. Addig is nézz szét a hasonló ajánlatok között!
Értesítést kérek a partner új ajánlatairólNézd meg a következő kategóriákat is:Utazás, Termék, Szépség, Egészség, Étel-Ital, Élmény, Tanfolyam
Asztrik Panzió fotók
Vásárlói fotó
Asztrik Panzió utolsó ajánlatához hasonló ajánlatok
Hercegasszony Birtok - Alföld, Mezőtúr Félpanziós ellátás
Komló Hotel**** - Gyula - Alföld, Gyula Reggelivel
Fürdő Panzió Gyula - Alföld, Gyula
Harmónia Wellness Villa - Észak-Magyarország, Szilvásvárad Reggelivel
Kispince Wellness Borbirtok - Balaton, Böhönye
Grand Termál Apartman - Alföld, Gyula Teljes ellátás
Restaurant Panzió Gyula - Alföld, Gyula Reggelivel
Park Hotel *** - Észak-Magyarország, Miskolctapolca Félpanziós ellátás
Gyula Wellness Panzió - Alföld, Gyula Reggelivel
Komló Hotel**** - Gyula - Alföld, Gyula Félpanziós ellátás
Az első olyan bónusz, ami nem azt nyújtotta, amit vártam. 2 bónuszt is vásároltam de, sajnos ez az utazás nem úgy sikerült, ahogy elterveztem. Az Asztrik Panzió szolgáltatásaival messzemenően nem voltunk megelégedve, különösen a kiszolgálás az étteremben, a pincérek hozzáállása volt bántó.
A második este, a vacsoránál, a pincér kihozott két levest, majd ott hagyott bennünket. Gondoltuk megvárjuk a másik két levest is, de tovább már senki nem foglalkozott velünk. Hirtelen egy pincérlányka sietett az asztalunkhoz és elég durván felelősségre vont bennünket, hogy az egyik szoba rosszul jelölte be a papíron a levesek számát. Mi meglépődtünk ezen, hiszem az előző napon megfigyeltek szerint jelöltünk. Erre dúlva-fúlva visszarohant a konyhába.
Egyre ingerültebben ültünk az asztalnál, mert továbbra is levegőnek néztek bennünket. A barátnőmnek elfogyott a türelme és az asztalunk mellett ellibbenő pincérlánykát (aki a másik asztalhoz már a második ételsort hozta ki) megkérdezte: „Most főzik a levesünket?”, mire félvállát kicsit megbillentve visszaszólt: „Igen most!” és tovább ment. Erre barátnőm megpróbálta megkeresni az étterem főnökét, de azt a választ kapta:„Nincs főnök!”. Majd váratlanul a lányka kihozott további két levest és minden magyarázat és bocsánatkérés nélkül lecsapta az asztalunkra.
A kihozott leves színében, állagában teljesen más volt, mint amit először kaptunk. Ez egy tejes-tejszínes leves volt, amibe beletették a gyorsan kiolvasztott kelbimbós zöldségkeveréket és megszórták szárított tárkonnyal. Megkóstoltuk, és az íze borzalmas cukros volt. Erre ingerülten odahívtunk egy másik pincért és kértük, kóstolja meg a leveseket (az eredetit és a frissen főzöttet is).
A pincér válasza: „Nem szeretném megkóstolni, inkább visszaviszem.”
Erre felháborodtunk, hogy arra sem méltatnak bennünket, hogy megbeszéljék velünk ezt az egész esetet. Ekkor derült ki az is, hogy csak annyi levest főznek, ahányat a papíron megjelölnek. (Megjegyzem: akkor is három levest kellett volna kihozni, hiszen a papíron legalább egy jelölés volt, de kérdezem én, ha elesik a pincér, eltörik a tányér és kiömlik a leves, akkor a vendég nem kap vacsorát, mert nem főztek több adagot? Szóval hogy is van ez?)
Közben a pincér megkérdezte tőlünk, hogy aki már kapott levest, annak hozhatja a másodikat? Erre csodálkozva kérdeztük, hogy a másik két vendéggel mi lesz? Válasz: főzünk nekik újabb levest. Hát itt szakadt el a cérna…
Összességében az volt a bántó, hogy nem beszéltek meg velünk semmit, és ha szóltunk, akkor is félvállról, lekezelően válaszolgattak. Ez az eset simán megoldható lett volna, ha kedves, udvarias módon, a megoldást keresve és főleg elnézést kérve intézkedett volna valaki, de nem volt egy főnők, vagy egy szakmáját értő felszolgáló sem az étteremben. Másnap derült ki, hogy a felszolgáló lányka csak tanuló, de ha az udvariasságot és a vendégek iránti tiszteletet még tanítani kell ebben a korban, az nem pincérnek való, messze kerülje el ezt a pályát!
Ami dicsérhető, a meleg reggelit készítő szakács, illetve a másodikként feltálalt húsételek is finomak voltak a vacsoránál.
A szállásbeli hiányosságokról néhány szó: WIFI szolgáltatás nem volt a szobákban (az interneten korlátlanul hirdették), csak az étteremben, az is akadozva, a személyzet szerint azért, mert vastagok a falak és nem megy át a jel. Arról nem is beszélve, hogy a WC papírt is nekünk kellett külön kérni, mert nem volt szemételvitel a 3 nap alatt, így örültünk, ha találkoztunk valakivel, akitől tudtunk kérni.
Kalocsa nagyon szép város és az ott élő emberek nagyon kedvesek voltak velünk. Szeretnénk visszamenni ismét, de ebbe a fogadóba, ami időnként hotelnek is hirdeti magát az interneten, nem megyünk vissza és nem is ajánljuk senkinek.