
Erről az ajánlatról most sajnos lemaradtál.
Kérj értesítést és ha lesz ilyen ajánlat, azonnal szóllunk. Addig is nézz szét a hasonló ajánlatok között!
Értesítést kérek a partner új ajánlatairólNézd meg a következő kategóriákat is:Utazás, Termék, Szépség, Egészség, Étel-Ital, Élmény, Tanfolyam
Kérném segítségüket, azzal kapcsolatban, hogy 2016.12.12-én előfizettem Önöknél Bónusz Brigád kupon beváltásával NatGeo éves magazinra.
Illetve csak azt hittem, hogy sikerült, mivel visszajelzést Önöktől az előfizetéssel kapcsolatban nem kaptam, ellenben még aznap érkezett egy regisztrációs e-mail, melyben megküldték részemre a belépési jelszavamat. (A jelszó jó és már többször is beléptem vele, ahol látom az adataimat, és a Natgeo magazin előfizetői adataimat.)
Ügyfélszolgálatukat a rendelés napján felhívtam, ahol azt az információt adták, hogy majd érkezik visszaigazolás. A mai napon is telefonáltam, de a kollégájuk sajnos nem látja az előfizetésemet a rendszerben, illetve azt javasolta, hogy próbáljam még egyszer megrendelni, beírva a Bónusz Brigádtól kapott 16 jegyű azonosító számot.
Ezt néhány perce megpróbáltam megtenni, de azt írja, hogy már beváltott kupon, és már regisztrált e-mail cím, melyre mikor ráléptem, beadta a korábban beírt adatokat. A kupon kódot betudtam írni annak ellenére, hogy kiírta "már beváltott kupon". Folytattam a rendelést és a bankkártyás fizetésre mentem rá (a Bónusz Brigádtól kapott e-mailben ezt írták), miután ráirányított egy OTP Bankos felületre ahol 5170,-Ft-ot kellett volna újból fizetnem, és nem 0,-Ft szerepelt.
Kérném segítségüket, mert a bónusz beváltási határideje 12.20-án lejár, így elveszítem azt!!!
Köszönettel:
Kovácsné Komlódi Zsuzsanna (0670-337-0816)
2120 Dunakeszi, Krúdy Gyula utca 18.
Bónusz kupon kód: 9D2E-5BC8-BC09-45EB