
Erről az ajánlatról most sajnos lemaradtál.
Kérj értesítést és ha lesz ilyen ajánlat, azonnal szóllunk. Addig is nézz szét a hasonló ajánlatok között!
Értesítést kérek a partner új ajánlatairólNézd meg a következő kategóriákat is:Utazás, Termék, Szépség, Egészség, Étel-Ital, Élmény, Tanfolyam
Köszönöm érdeklődésüket a bonusz beváltását illetően.
Az elmúlt években több alkalommal is vásároltam már Önöktől bónuszokat és eddig szerencsére nem volt gond a beváltással kapcsolatban.
A mostani ajánlat beváltásakor azonban gond adódott.
Először is a Levendula csokizó egy órával lerövidítette a nyitvatartását, és 20 óra helyett csak 19 óráig volt nyitva. Így amikor véletlenségből 19 óra előtt néhány perccel, már épp csak befértünk, akkor már nem volt tökéletes a dolog. Az ott dolgozó alkalmazott készséges volt ugyan, de akkor sem úgy terveztük, hogy néhány percünk legyen már csak ott.
A nagyobb probléma a bónusz beváltásakor jött. Átadtuk a kinyomtatott bónuszunkat és a hölgy a saját listáján megkeresve, ott megnézve, azt mondta ezt a bónusz már beváltották. Hidegzuhanyként ért ez a mondata bennünket. A bónuszt a férjemnek vásároltam karácsonyi ajándékként, a mellékelt szövegben, és a bónuszon látszik is ez egyébként, hogy ajándékba adtam. NEM VOLTUNK ott korábban azzal a bónusszal és nem használtuk fel. Kinyomtatás után szépen becsomagolva várta a karácsonyt, majd a felhasználás idejét.
A boltban dolgozó hölgy vmit mutatott a saját listájukon, hogy ők ezzel a sorszámmal már kihúztak egy bónuszt (az másikat, az állítólagosan már felhasznált bónuszt nem láttam).Ő egyébként a listáján amin az eladott kuponok sorszáma volt a J754Z9H jelzésig nézte, a számokat (38532) már nem. Miután mondtuk, hogy ez biztosan tévedés, 2-3 telefon és jónéhány kellemetlen perc után végül is megkaptuk a forró csokinkat és a bonbont.
DE!!!! Azóta is azon gondolkodom, hogy mi lehetett a probléma. Mert tudva tudom, 100%-ig biztos vagyok az igazamban, hogy én ezt a bónuszt korábban nem használtam fel. Akkor hogyan történhetett ez? Kellemetlen volt, és így utólag is csak kissé szépült meg. Ezt én ajándékba vettem, és a férjem előtt még csak-csak elmegy egy ilyen történet, de mi van ha ezt egy tőlem távolabb álló embernek adom ajándékba????? Végtelenül kínos.
Ráadásul elgondolkoztam, azon, hogy ha ez egy nagyobb értkű szolgáltatás, vagy éppen a korábban vásárolt fürdő belépő esetében történik?
Így ha már kíváncsiak voltak a véleményemre, kérem, járjanak utána, hogyan történhet ilyen eset, hogy a beváltó helyen azt mondják egy bónuszra, hogy már beváltották azt, amikor tudom, hogy én (mi) nem váltottuk be????
Nem gondolom reálisnak, hoyg vki feltöri a bonuszbrigád belépésemet és pont egy ilyen kupont nyomtat ki....
A bonuszom száma: J754Z9H38532
Még annyit, hogy megnéztem a honlapon, rendszer úgy jelzi vissza, hogy ezt a bonuszt a következő időpontban váltottam be:
2013-12-19 07:05 Forró csoki 2 főre és bonbon a Szent István krt. 21. szám alatti Levendula Kézműves Csokizóban 1.490 Ft Beváltva: 2014-2-6 12:13 Nem váltható vissza
Én a kupont február 1-jén, szombaton este 19 órakor váltottam be.
Bár lehet hogy a Levendula cég ekkor számolt el vele.
Várom segítő válaszukat!
Üdvözlettel: Szeitz Mónika (sze.mo@chello.hu 06-20-914-98-27)