
Erről az ajánlatról most sajnos lemaradtál.
Kérj értesítést és ha lesz ilyen ajánlat, azonnal szóllunk. Addig is nézz szét a hasonló ajánlatok között!
Értesítést kérek a partner új ajánlatairólNézd meg a következő kategóriákat is:Utazás, Termék, Szépség, Egészség, Étel-Ital, Élmény, Tanfolyam
A szinte jeles pozitív visszajelzések miatt választottam családi vacsora gyanánt, hét fővel de óriási csalódás, soha többet nem megyünk ide.
A számlán 10% felszolgálási díj szerepelt, melyre fizetéskor is rákérdeztem benne foglaltatik-e, amit tagadott a pincér.
Persze csak végösszeget nézve fizettem, megbíztam a pincérben, ahogy az ételt se ellenőrzöm nagyítóval, és távozás után szembesültem hogy felszámoltak 3000 Ft-ot, így dupla borravalót fizettem akaratom ellenére.
Valamint olyan tételeket, főételeket számoltak fel, melyeket nem kértünk. Persze mondhatjuk én vagyok a hülye, miért nem nézem át...ez 6000 ft-os tétel...
Előzetesen telefonon egyeztettünk két fő vegán étkezéséről, amit látszólag rugalmasan kezelték, mondván megoldják. Ott helyben egyetlen nap elteltével a személyzet közül senki se tudott minderről. Aztán improvizáltak, de ezt nem tudom tréfaként értékelni..
Kétszer telefonáltam nekik (6 főről módosítottam 7 főre), mindkétszer jeleztem kuponnal fizetek. A fizetésnél viszont ez is gond volt, hogy "nem jeleztem" az étterembe érkezéskor.
Ment a nemtetszős szájhúzogatás a kérdésre, hogy a gyümölcstea csak gyümölcs vagy fekete tea ízesítéssel; de más kérdéseknél is, amit nem értek miért gond.
A jázmin rizs totál főtlen, ropogott a közepe. A csülök és a köret sótlan, ízetlen.
A pincér az újonnan érezőtől ugyan megkérdezte mit iszik, de az asztaltársaságtól már nem, úgy kellett visszarendelni. Ezt is tanulni kell??
Egyetlen pozitív, hogy igényesen van berendezve, szép az étterem, de a kupon adta "félárat" a lehúzásokkal bőven behozta a személyzet.