Rudas Bistro
1013 Budapest, Döbrentei tér 9.

Erről az ajánlatról most sajnos lemaradtál.
Kérj értesítést és ha lesz ilyen ajánlat, azonnal szóllunk. Addig is nézz szét a hasonló ajánlatok között!
Értesítést kérek a partner új ajánlatairólNézd meg a következő kategóriákat is:Utazás, Termék, Szépség, Egészség, Étel-Ital, Élmény, Tanfolyam
Az értékelés az étterem részlegnek jár (ha csak a wellness részt kellene értékelni akkor 5 csillagot adtam volna)
A következő történt velünk a csomag felhasználásakor:
Hétfőn felhívtam az éttermet, hogy megerősítsem az előző nap indított foglalásomat, illetve információt is kértem, hogy majd problémamentesen teljen az ott tartózkodásunk. Ekkor érdeklődtem, hogy kapunk e majd esetleg köntöst, amire egyértelműen nem volt a válasz. (Nincs is ezzel gond - szépen el is terveztük, hogy visszaöltözünk utcai ruhába és úgy megyünk majd át ebédelni )
Megérkeztünk Kedden 11:30 körül az étterembe, ahol átvettük a karórát és az ebéd kártyákat, illetve ismét rákérdeztünk a köntösre, hogy hátha a wellness részlegen adnak majd és megússzuk az átöltözést, de ismét egyértelmű nem választ kaptunk, így át is mentünk a fürdőbe.
Amikor ebédelni indultunk (átöltözés után) a fürdő egyik nagyon kedves és segítőkész alkalmazottja szólt, hogy csak a wellnessen vagy a szanuna világon, ill. a tetőn keresztül tudunk átjutni az étterembe, ezért szokták azt javasolni, hogy ne öltözzenek át a vendégek és fürdőruhában menjenek ebédelni. Itt megtudtuk, hogy az étteremben szoktak adni köntöst is, hogy ne fázzanak a vizes fürdőruhában a vendégek (ez egy igen kedves gesztus lenne, ha nem tagadták volna le kétszer is) Így cipő le, papucs vissza és átmentünk ebédelni a tetőn keresztül.
Az étteremben ekkor ért minket a legnagyobb kellemetlenség, vagyis az, hogy a honlapon található étlap helyett egy igen kurtított étlapot kaptunk (12 főétel helyett 4 – pörkölt, lasagne, saláta, zöldfűszeres csirke), amiből sajnos nem is igen tudtunk volna választani, így megkérdeztük a pincért, hogy esetleg lehet-e az alap (honlapon található) étlapról is választani. Azt a tájékoztatást kaptuk, hogy sajnos pont most volt étlapváltás és már nem lehet a „régi” étlapról választani, illetve egyébként sem az étteremhez tartozik ez a bónusz, tehát a fürdőhöz forduljunk panaszunkkal (a fürdőtől megtudtuk utólag, hogy ez az állítás nem igaz) Mivel nem tudtunk választani az "új" étlapról, ezért a pincér felajánlotta, hogy beszéljünk valaki olyannal, aki tud is tenni esetleg az ügy érdekében, azaz az üzletvezetővel. Az üzletvezető mégsem tartózkodott az étteremben, így beszéltünk végül egy ott dolgozó rendezvényszervezővel, aki egyben az üzletvezetőt is helyettesítette. Miután megértette a helyzetünket, kiküldette a honlapon is található teljes étlapot, hogy ebben az esetben válasszunk erről az étlapról, hozzátéve, hogy nem biztos, hogy rendelkezésre állnak a régi étlapon feltüntetett ételekhez szükséges alapanyagok. Végül már nem túl jó kedvvel, de választottunk (hiszen a reklamáció általában mind a két fél számára kínos). Azt le kell szögeznünk, hogy minden étel nagyon ízletes és dekoratív volt, és várnunk sem kellett sokat. A hamburgerhús volt meglepő módon teljesen átsütve, ami vagy ennek az étteremnek a sajátossága, vagy valóban nem friss, „maradék” alapanyagból kaptuk az ételt.
Ami később újra rossz érzést keltett bennünk az az, hogy miután egyértelműen azt a tájékoztatást kaptuk még délelőtt a bónusz beváltásakor, hogy nem is hallottak semmiféle köntösről, azt kellett látnunk, hogy a vendégek egy része kapott (valószínűsítem, aki volt olyan merész és kért), míg mások nem, és a törölközőjükbe csavarva várakoztak. Másik meglepetés volt számunkra, hogy miután a pincértől és az üzletvezető helyettestől is azt az egyértelmű tájékoztatást kaptuk, hogy étlapváltás volt és már nem is lehet semmilyen eshetőségek között sem a régi étlapról választani, a mellettünk levő asztalhoz bővített étlapot vittek (a „váltás” előtti alap étlapot) és olyan ételt rendeltek, ami nem szerepelt az új étlapon.
Mindenképp kiemelném, hogy az alkalmazottak nagyon illedelmesen kezelték a helyzetet, a problémán és a felvetésen - hogy valószínűleg a kuponosoknak szűkített menüt adtak - sajnos nem változtat.