
Erről az ajánlatról most sajnos lemaradtál.
Kérj értesítést és ha lesz ilyen ajánlat, azonnal szóllunk. Addig is nézz szét a hasonló ajánlatok között!
Értesítést kérek a partner új ajánlatairólNézd meg a következő kategóriákat is:Utazás, Termék, Szépség, Egészség, Étel-Ital, Élmény, Tanfolyam
Nem sokkal a kupon megvásárlása után megpróbáltuk beváltani a kupont, amit a teljesen üres étteremben visszautasítottak, mondván, h a kuponra nekik előre fel kell készülni. Második nekifutásra egy hétre előre nem lehetett asztalt foglalni, mert sok a "kuponos".
Tegnap sikerült beváltani a kupont és nyilván nem tudom bizonyítani, de feltételezésem szerint nem a teljes adagoz hozták ki, a kiválasztott hamburgerbe a marhahúspogácsa nem került bele, csak a csirke.
Összességében rendkívül csalódott vagyok és igen rossz szájízt (átvitt és szó szerinti értelemben is) hagyott az eset maga után.
Üdvözlettel:
Kőrössy Daniella
Mindenképpen írni akartam Nektek a Sunny-s kuponnal kapcsolatban. Nem vagyok az az elégedetlenkedős típus, de elégggé felbosszantottak. 3 hete próbálok asztalt foglalni sajnos az időbeosztásomból eredően csak 1-2 nappal előre tudok tevrezni hasonló programokat. 3 hete nem sikerül asztalt kapnom hétvégére egyáltalán, úgyhogy múlt hét pénteken már a foglalásnál nem közöltem velük, hogy kuponnal mennénk, kaptunk is asztalt, ahogy kértük. Az utolsó kérdése az volt a telefon másik végén álló illetőnek, hogy "de ugye nem kuponnal megyünk", mire én őszintén megmondtam, hogy de. Erre ő közölte velem, hogy ja, akkor nincs asztal. Hosszas beszélgetésbe kezdtünk, mert az igazságérzetem ezt már végképp nem tűrte el és tájékoztatást kértem arról, hogy hogy van az, hogy ha kupon nélkül megyünk, akkor van asztal, azzal viszont nincs. Több illetékessel is beszéltem, mindegyikük alapanyagtervezési problémáról beszélt, amit egyáltalán nem értettem, hogy mi köze van ennek ahhoz, hogy adott esetben szombat este én kupon nélkül tudok hamburgert rendelni, kuponnal viszont nem???!!!Emlegették azt is, hogy mindenki hétvégén akarja beváltani a kupont, ami engem ugyancsak nem érdekelt, hiszen az ajánlatban sehol nem szerepelt, hogy a kupont mikor lehet/ajánlott beváltani. A problémám gyakorlatilag az volt, hogy az ajánlatban konkrétan le volt írva, hogy a KUPONT A SZÁMLA KIFIZETÉSEKOR KELL BEMUTATNI, illetve sehol nem szerepelt benne, hogy 1 HÉTTEL ELŐRE KELL ASZTALT FOGLALNI és ezek miatt nem tartom megfelelő üzletpolitikának, hogy ők máshogyan értelmezik a saját ajánlatukat. Nekem az ajánlat szerint meg sem kellett volna mondanom, hogy kuponnal megyek! Miután ezeket elmagyaráztam nekik és megkérdeztem, hogy hol van az leírva, hogy ők csak naponta X számú kupont váltanak be és miután élelmiszeriparban dolgozom a fogyasztóvédelem is szóba került a fogyasztók megtévesztése kapcsán végül érdekes módon mégis kaptunk asztalt vasárnapra. Meg kell jegyeznem, hogy az étteremben rajtunk kívül 2 ember tartózkodott és gond nélkül tudtunk enni bármelyik hamburgerből, szóval így utólag ennek fényében plána nem értem a hozzáállásukat.
Azért írtam ezt le, hogy kapjatok ilyen jellegű visszajelzést is és hátha a továbbiakban oda tudtok erre Ti is figyelni, hogy ne forduljanak elő hasonló esetek. A Sunny mindenestere elvágta magát nálunk, pedig jártunk oda gyakran, nem csak a kuponra mentünk. Nem értem ezeket a helyeket, mivel annyi, de annyi jó étterem van a városban, lehet, hogy érdemes lenne megőrizni a vendégeiket!!!
Üdvözlettel: Takács Emőke
Azt hiszem, ennek a kuponhasználatnak talán az az értelme, hogy: 1. olyan helyre is elmegyek, ahová eddig valamilyen okból nem látogattam el, 2. ha elégedett vagyok az ott elfogyasztott étellel / kiszolgálással, teljes áron is meglátogatom a helyet. A Sunny Lounge-ban nagyot csalódtam. Az étel finom volt (ami miatt szívesen ellátogatnék többször is), viszont a kiszolgálás színvonala számomra minősíthetetlenre sikerült (ami miatt többet be sem teszem oda a lábam). A hölgy, aki "kiszolgált" minket, iszonyú undokul viselkedett, és ránkförmedt, miután megrendeltünk 2 üdítőt és 2 shake-et, hogy "mi ugye kuponnal vagyunk, és hogy előre szólnunk kellett volna, és helyet is kellett volna foglalni" (a hely egyébként szinte üres volt). Mire mondtam neki, hogy kb. 1 hónapja nem reagálnak az e-mailben történő foglalásomra, ezután ettől legalább eltekintett. A bónusz előre történő átadására csak annyit mondtam, hogy ez sehol nem így szokott történni.
Nem értem, hogy mire fel volt ez az egész viselkedés, de ha nem egy előre kifizetett szolgáltatást szerettünk volna igénybe venni a párommal, akkor azonnal távoztunk volna.
A Bónusz Brigád szolgáltatásaival maximálisan elégedett vagyok, továbbra is élni szeretnék a nagyszerű kedvezményekkel, viszont lehet, hogy az itt megjelenő szolgáltatókat jobban kellene szűrni, mert nem hiszem, hogy én teszek nekik szívességet, hogy náluk költöm el a pénzem.
Remélem, hogy csak nekem volt ilyen negatív tapasztalatom, és hogy csak a "kedves" pincérhölgynek volt rossz hete/napja/órája :D.
Molnár Melinda