4 feldolgozó MEDITÁCIÓS TERÁPIA közül választhatsz, vagy akár mind a 4-re válthatsz bónuszt. (melyeket 2 hónapon belül bármelyik vasárnap felhasználhatsz)
Egyénre és életkorra szabott AROMATERÁPIÁVAL!
A leírásban olvasható, hogy az egyes életszakaszokban melyek azok a lehetséges blokkok melyek akadályoztathatnak minket, és melyeknek a feldolgozása megkönnyíti az életünket.
VASÁRNAP 10:00-11:00
REGRESSZIÓS CSECSEMŐKORI MEDITÁCIÓ
ŐSBIZALOM - BIZALMATLANSÁG
A "Regressziós Csecsemőkori Meditáció" során visszatérünk csecsemőkorba, ahol a szülői interakció során azt tapasztaltuk meg, hogy mennyire bízhatunk a világban, és mit várhatunk az élettől. Barátságos és biztonságos, vagy semleges, esetleg fenyegető? Az a reményteli bizalom, amit szüleink gondoskodása nyújt áthatja a személyiséget egy életen át.
(Sérülési problémák)
Frusztráció, gyanakvás, önbizalomhiány, bizalmatlanság másokkal szemben és alapvetően a világgal vagy a kellemes élet kialakulásának lehetőségével szemben.
(Visszanyerhető életerő)
REMÉNY, ősbizalom, önbizalom, másokban való bizalom, nyugalom, elfogadás és biztonság érzése
VASÁRNAP 12:00-13:00
REGRESSZIÓS KISGYERMEKKORI MEDITÁCIÓ
AUTONÓMIA – SZÉGYEN, KÉTELY
A "Regressziós Kisgyermekkori Meditáció" során a kisgyermekkori élményeinket dolgozzuk fel.
Ekkor alakul az önuralom, önkontroll, amit kezdetben nagyrészt a test uralásával érünk el. Ez teremti meg az autonómia, önfegyelem alapjait. Ha a szülők megfelelő módon bátorítják a gyermeket, és nem erőltetik, amire még nem képes akkor megfelelő módon fejlődik az akarat és kialakul az autonómia.
(Sérülési problémák)
Ha a szülők túl sokat, vagy túl korán követelnek a gyermektől akkor kétség és szégyen érzése stabilizálódik a tudattalanban.
(Visszanyerhető életerő)
AKARAT, képes vagyok problémát megoldani, egyedül is képes vagyok bármire, önálló vagyok
VASÁRNAP 14:00-15:00
REGRESSZIÓS ÓVODÁSKORI MEDITÁCIÓ
KEZDEMÉNYEZÉS - BŰNTUDAT
A "Regressziós Óvodáskori Meditáció" visszalépünk az óvodáskorba.Már nem csak a saját cselekedeteink lényegesek, hanem az, hogy ezek valamilyen cél érdekében valósuljanak meg.
Ha a szülők és az óvodai gondozók bátorítják és támogatják a gyermek kezdeményező próbálkozásait, akkor a gyermek kifejleszti a kezdeményezésben való függetlenséget és ezzel megjelenik az erre a szakaszra jellemző én erő: a szándék.
(Sérülési problémák)
Itt lép be a bűntudat érzése. Akkor érezzük, amikor a kezdeményezésünk nem produkálja a vágyott eredményt.
Ha a gondozó felnőttek elbátortalanítják a függetlenedő cselekvéseket vagy butának és zavarónak tüntetik fel, akkor a gyermek bűntudatot fog érezni e szükségletei és vágyai miatt.
(Visszanyerhető életerő)
SZÁNDÉK, rendben van -e hogy kezdeményezek, bátorság és kitartás.
VASÁRNAP 16:00-17:00
REGRESSZIÓS ISKOLÁSKORI MEDITÁCIÓ
TELJESÍTŐKÉPESSÉG - KISEBBRENDŰSÉG
A "Regressziós Iskoláskori Meditáció" - val visszatérünk az általános iskolai érzéseinkhez. A gyermek ebben a korban egyre tudatosabb, keményen dolgozik, hogy felelős és jó legyen, aki jól csinálja a dolgát. Ha bátorítják és utána dicsérik az elért eredményeiért, akkor egyre kompetensebbnek fogja magát érezni, kitartva a tevékenysége mellett, sokszor a munkát az azonnali élvezet elé helyezve.
(Sérülési problémák)
Ha ezt a dicséretet nem kapja meg, büntetik, esetleg kifigurázzák a teljesítményéért, akkor kialakul a kisebbrendűség érzése a saját képességei kapcsán.
(Visszanyerhető életerő)
KOMPETENCIA, teljesítőképesség, hatékonyság,értékes tagja vagyok -e a világnak, elég jó vagyok -e, képes vagyok-e jónak lenni akár a munkámban, akár a hétköznapokban
4.500 Ft helyett 2.490 Ft: Regressziós gyermekkori blokkoldó meditációs terápia 60 percben
MegosztásAjánlat mentéseMentett ajánlat★ 4,2/5 Meridián Meditációs Ház - Budapest