A Forma-1 letisztult, áramvonalas és csúcstechnológiás világa mellett a rally valami egészen másnak tűnik: autóverseny ez is, de sokkal igazibb, súlyosabb, olyan autókkal, amelyeknek a közutakon is bírniuk kell a strapát.
A rallyzásra készült autók nem csak versenykörülmények között és nem csak néhány kör erejéig bírják a strapát, szó szerint keresztüldübörögnek mindenen, miközben a sebesség náluk is kulcsfontosságú marad.
A Subarunak a kezdetektől 7 WRX változata volt, amelyek World Rally Cross autósportban szerepeltek. A „WRX” szót a Subaru a „World Rally eXperimental" rövidítéséből használja (sok helyen csak „World Rally Cross") 1992 óta napjainkig, rallysport inspirálta technológiák felhasználására autóikban – összkerékmeghajtás, merevített felfüggesztés és turbókompresszoros, négy hengeres motor.
Az STI-t 350 lóereje, dinamikus gyorsulása (4,5 mp alatt éri el a 100 km/h-t) és 250 km/h-s maximális sebessége teszi különlegessé, egy olyan autóvá, amit egyszer az életben ki kell próbálnod, ha gyerekkorodban valaha is álmodoztál arról, hogy autóversenyző leszel.
Bónuszodat a Hungaroring profi pályáján élményre válthatod, ennek megfelelő extrákat kapsz a száguldás mellé.
A bónuszod tartalmaz a vezetésen kívül egy 15 000 Ft értékű ajándékkártyát és egy külső, belső kamerás felvételekből vágott személyes kisfilmet, valamint profi fotós által készített képeket, ezért a helyszínre memóriakártyát vigyél magaddal.
A Hungaroring pályája 4381 méter hosszú, a legmagasabb biztonsági követelményeknek is megfelel.