2020.07.27-én módosultak az oldal általános szerződési feltételei, az új ÁSZF-et itt éred el. Friss adatvédelmi tájékoztatónkban megtalálod, hogyan gondoskodunk adataid védelméről. Oldalainkon HTTP-sütiket használunk a jobb működésért. További információk

Rendben
Mentett ajánlatok
Saját fiókom
A Bónusz Brigád használatához javasoljuk, hogy jelentkezz be.
TÁJÉKOZTATÁSMindenUtazásÉlményÉtteremEgészségSzépségTanfolyamPraktikus

Tisztelt Vásárlónk!

A korona vírus járvány és a megszorítások okozta válság ez év márciusában a Bónusz Brigádot is megrázták. Bezártak a vendéglátóipari egységek, a szállodák. Nem fogadhattak vendégeket a szépségszalonok, pácienseket az egészségügyi szolgáltatók, diákokat a tanfolyamok, szórakozókat az élményt nyújtó cégek. A következmény azonnali és brutális volt: a forgalmunk 98%-kal visszaesett.

A drasztikus bevételkiesés mellett a költségeink csak a törvényes ütemben tudtak csökkenni (ld. irodabérlet, kilépők bérei, felmondási idők, stb).
 

A rendkívüli helyzet rendkívüli lépéseket követelt és követel azóta is:

  • a menedzsment fizetés nélkül dolgozik;
  • munkatársaink többsége fizetetlen szabadságra ment, hogy anyagilag tehermentesítse a céget, bízva a Brigád jövőjében, mások felmondtak, mert nem tudták volna finanszírozni az életüket;
  • a megmaradt kollégák a fizetésük feléért dolgoznak;
  • levágtunk minden költséget, amit nem veszélyezteti a működést;
  • lemondtunk az irodáról, otthonról dolgozunk;
  • minden marketing költséget leállítottunk;
  • felfüggesztettük a telefonos ügyfélszolgálatot, mert nem tudtuk volna kifizetni a kollégák bérét;
  • lerövidítettük a Duna Plázában lévő boltunk nyitvatartását, így egy kolléga is el tudja látni az ezzel kapcsolatos feladatokat, szabályoznunk kell a vásárlói egyenlegből történő költéseket és jóváírásokat;
  • ideiglenesen felfüggesztjük a 100% garanciát és a hűségprogramot;

Sokakban felmerült a kérdés, miért nem különítettük el a bónuszeladásból befolyt összegből a partnert megillető részt, miért használtuk azt a pénzt is a működéshez?

Mi kezdettől fogva az amerikai Groupon modelljét követjük, és egészen idáig a teljes bevételből gazdálkodtunk, mert így váltak lehetségessé a partnereink számára az együttműködés vonzó előnyei:

  • kockázatvállalás - mi fizetjük az ajánlatok hirdetési költségeit, mielőtt az első forint befolyna a bónuszeladásokból,
  • 100%-os minőségi garancia - havonta vásárlók tömegesen kérnek jóváírást, amikor úgy érzik, nem azt kapták, amit a szolgáltatástól elvártak. Mi úgy írtuk jóvá a bónusz árát, hogy azt nem kértük el a szolgáltató partnertől,
  • veszteséges ajánlatok - a 2019-es évben átlagosan 1200-1500 ajánlat közül válogathattak vásárlóink. Ezeknek egy nem elhanyagolható része vagy egyáltalán nem hozott bevételt, vagy alulmúlta az ajánlat létrehozásának, hirdetésének és működtetésének költségét.

A további kérdések, amely az ügyfélszolgálat irányába fogalmazódnak meg:
 

1, Mit tudok tenni azzal a bónusszal/termékkel, amelyet a szolgáltató partner megtagad vagy nem szállít?

Jogi állásfoglalásunk szerint a vásárlás során elfogadásra kerülő Általános Szerződési Feltételek, valamint a Bónusz Brigád és a Partner között létrejött szerződés szerint a partnernek a szolgáltatást biztosítania szükséges vitatott vagy késedelmes teljesítés esetén is. Igényeit és érdekeit a szolgáltató felé szükséges benyújtania.

2, Mit tudok tenni azzal a bónusszal, amely a kijárási korlátozások alatt járt le, nem sikerült beváltani?

A 2020. március 11-én életbe lépett korlátozások után első dolgunk volt, hogy partnereinket felkeressük és a meglévő bónuszok felhasználásának végét hónapokkal meghosszabbítsuk. Partnereink segítségével a legtöbb esetben ezt sikerült is megvalósítani.

Sajnos, ha olyan bónusszal rendelkezel, ami ezek ellenére járt le a korlátozás alatt, azt az esetet jelen körülmények között nincs lehetőségünk orvosolni.


3, Mikor kapom meg a korábban megígért egyenleg jóváírásomat?

Elnézésed kell kérnünk, mert sajnos jelenleg nincsen lehetőségünk egyenleget jóváírni, sem fel nem használt bónusz, sem partneri szolgáltatás megtagadása esetén.

 

Hogyan tervezzük a jövőt?

Arra törekszünk, hogy a közel 10 év alatt irányunkba nyújtott bizalmat megtartsuk és a Bónusz Brigádot talpra tudjuk állítani.

A csődeljárás komoly akadályokat gördített mind a vagyonfelügyelő, mind munkatársaink elé. 

  • Dolgozunk rajta, hogy minél több partner ajánlatát elérhetővé tudjuk tenni az oldalunkon kockázatmentes formában. Ez azt jelenti, hogy a vásárlók a kedvezményre jogosító bónusz árát a Brigádnak, a fennmaradó összeget pedig közvetlenül a partnernek fizetik ki. Ez biztonságos működést biztosít a partnernek, a vásárlóknak pedig további kedvezményeket.

  • Több befektetővel is tárgyalunk tőkebevonásról, hogy mielőbb a megszokott formában tudjunk működni.

  • Mindent megteszünk azért, hogy visszaálljon a normális működésünk és ne kelljen a vásárlóinktól, partnereinktől türelmet és segítséget kérnünk. Szeretnénk a vásárlóinknak az eddig megspórolt 34 milliárd forinton túl további milliárdokat megtakarítani a jövőben is magas színvonalú szolgáltatások segítségével.

 

Nem tudjuk elégszer elnézéseteket kérni a kialakult szituáció miatt.

Mindig arra törekedtünk, hogy elégedettek legyetek, és élményekkel gazdagodjatok. 2010. szeptember 1. azaz az indulásunk óta azt gondoljuk, hogy bizonyítottuk: képesek vagyunk erre a segítségetekkel. Talpra állítjuk a Brigádot és újra a megszokott minőségben élvezhetitek szolgáltatásainkat. Türelmeteket és megértéseteket köszönjük!
 

Üdvözlettel,
a Brigád csapata

 

***

 

„A Vagyonfelügyelő tájékoztatja a Skoopy Kft. „cs.a.” partnereit, hitelezőit továbbá potenciális ügyfeleit, hogy a csődvagyon és hitelezői érdekek védelme érdekében 2020. augusztus 01. napját követően Igénybe Vevők által vásárolt „Bónusz” felhasználásával Partnerektől vásárolt termék illetve igénybe vett szolgáltatások tekintetében a Partnerek részére történő pénzügyi kifizetéseket nem ellenjegyzi, azaz engedélyezi. Vagyonfelügyelő korábbi közleményében azt rögzítette, hogy 2020. május 5. napjától az Igénybe Vevők által vásárolt „Bónusz” felhasználásából partnerek felé keletkező fizetési kötelezettségek teljesítésének nem látja akadályát. A Skoopy Kft „cs.a.” csődeljárás alatti működésének eredménye fényében vagyonfelügyelő megállapította, hogy a csődvagyon és hitelezői érdekek védelme nem teszi lehetővé a korábbi közlemény szerinti kifizetések változatlan engedélyezését. Tekintettel arra, hogy a döntés potenciális vásárlók, fogyasztók illetőleg partnerek nagy körét érinti így vagyonfelügyelő a fentiek szerint megfelelő határidő biztosít, hogy mind a fogyasztók mind a partnerek megfelelően értesülhessenek a döntésről. A Vagyonfelügyelő tehát kizárólag a 2020. május 5 napjától 2020.augusztus 01. napjáig terjedő időszakban vásárolt „Bónuszok” felhasználásával Partnerektől vásárolt termék illetve igénybe vett szolgáltatások tekintetében ellenjegyzi, azaz engedélyezési a kifizetéseket függetlenül a „Bónusz” felhasználásának időpontjától. Vagyonfelügyelő az egyértelműség kedvéért rögzíti, hogy a fentiek kizárólag a csődeljárás időszaka alatti kifizetésekre vonatkoznak.”

Budapest, 2020. július 20.

Tihanyi Nikolett
Vagyonfelügyelő
Skoopy Kft „cs.a.”

Bejelentkezés