Eddig azt hitted, hogy ügyes, rafinált ember vagy... Csak azért, mert sikerült pár iskolai dolgozatod, meg felvételid? Csak azért, mert a szüleid ezt mondták? Csak azért, mert a számítógépes játékokban sikerült ugranod néhány level-t, meg a mobilodon jól tetriszezel? Itt az idő, hogy valóban próbára tedd magad! Itt az idő, hogy valóban fényt deríts arra, hogy mekkora spíler vagy! Megígérjük, hogy hatalmas játék lesz, nagyon élvezni fogod, ráadásul barátaiddal, vagy családoddal együtt vehetsz részt a balhéban.
Irány a dzsungel, illetve a börtön, vagyis a legizgalmasabb szabadulós játékok közül választhatsz a Törd a fejed! pályáin. A szabadulós játékok nem a fizikai ügyességről szólnak elsősorban, tehát nem kell kenyérbe sütött feszítővassal rácsot bontanod. Itt a kreativitásra, a gondolkodásra és persze a csapatmunkára van szükség, pont ettől nagyszerű játék ez. Logikai fejtörők, rejtvények megoldásával kell egyre közelebb jutnod a célodhoz. Kódok, zárak, lakatok állják utadat és elrejtett tárgyakat kell megtalálnod utad során. Mindezt látványelemekkel, fény- és hangtechnikával teszik még izgalmasabbá. A két játék, amely közül választhatsz:
"Az örök élet köve nyomában"
Egy titok lappang a dzsungel mélyén... Dr. X professzor és csapata sok évvel ezelőtt útra kelt, hogy megtalálja az örök élet kövét, amit régóta rengeteg hiedelem és mítosz ölel körül. Ugyan többen indultak, de egyedül ő nem tért vissza az expedícióról. Hogy hová tűnt, a mai napig nem tudja senki.
Vajon mi történhetett vele? Megtalálta egyáltalán, amit keresett? Talán társai tettek vele valamit? Sokan próbálták már megfejteni a rejtélyt, de eddig még senki sem járt sikerrel. Neked sikerülni fog? Bár a válasz nem egyszerű, de az esélyt megadhatod magadnak!
"A szökés" (az előzetesből)
Az 1800-1900-as évek világába csöppensz. Rab leszel 75 percen keresztül, és nem elég a rácsok mögül kijutnod, még a seriff irodájában is sok lesz a tennivalód. Rá kell jönnöd a szökés titkára. A játék nem egyszerű és a megfejtés két szálon fut. De ha ügyesen követed a nyomokat, akkor nagy az esélye, hogy kijutsz.
Korábban már két fogoly megpróbálta. Ezek veszélyes bűnözők voltak, agyafúrtak, ezért nekik sikerült! Vajon neked menni fog? Segítségül nyomokat, rejtélyeket hagytak hátra maguk után. De nagy szükséged lesz az ügyességedre, eszességedre, fantáziádra!
A kérdés csak az: Vajon kattan a bilincs a kezeden, vagy sikerül megszöknöd a seriff "karmai" közül?
Tetszik? Ajánld ismerőseidnek is!