Friss adatvédelmi tájékoztatónkban megtalálod, hogyan gondoskodunk adataid védelméről. Oldalainkon HTTP-sütiket használunk a jobb működésért. További információk

Rendben

Mentett ajánlatok

Saját fiókom

A Bónusz Brigád használatához javasoljuk, hogy jelentkezz be.
MindenBlack FridayAjándékUtazásKultúraTermékSzépségEgészségÉtel-italÉlményTanfolyamCsalád és gyerekek

A Legjobb ár garancia érvényesítésének feltételei

Időnként előfordulhat, hogy az interneten a ugyanazon szolgáltatások és utazások bizonyos típusú igénybevétel esetén alacsonyabb áron érhetőek el, azonban ezek a szolgáltató által megszabott árak különleges korlátozások és feltételek mellett érvényesek, például utazás esetén gyakran a lemondás vagy a pénzvisszafizetés tekintetében. Kérjük, hogy a vásárlás előtt körültekintően ellenőrizd le ezeket a feltételeket a szobatípusra és az árinformációkra vonatkozóan! A fenti korlátozásoktól és feltételektől függően a szolgáltatásokra különböző árak lehetnek érvényesek.

A garancia érvényestésének részletes feltételei:

1, Garanciára vonatkozó igény benyújtásakor az alábbi feltételeknek egyértelműen teljesülnie kell:

- csak kifizetett szolgáltatás vagy utazás bónuszra vonatkozik

- bónuszkóddal beazonosíthatónak kell lennie

- a bónuszt még nem használtad fel

- a jobb árnak szintén online vásárlással elérhetőnek kell lennie

- ugyanaz a szolgáltató partner 

- ugyanaz a szolgáltatás vagy utazás igénybevételének dátuma

- ugyanaz a szolgáltatás vagy utazás tartalma

- ugyanaz a fizetési mód

- ugyanazon lemondási és módositási feltételek

- az igény vizsgálatakor aktuálisan megvásárolhatónak kell lennie a másik honlap kínálatában

- a garancia nem vonatkozik kiegészítő szolgáltatások igénybevételére, pl kiszállítási díjak.


2, A garancia nem érvényesíthető ha az alacsonyabb ár oka:

- leértékelés, akció, kiárusítás

- hűségprogram

- a szolgáltatás egy csomagajánlat része

- vagy bármi olyan egyéb árszabás, ami nem elérhető a nagyközönség számára, pl. flottakedvezmények, tagsághoz köthető kedvezmények stb.


3, A Bónusz Brigád vizsgálja meg és dönti el az igény jogosságát


4, A különbözetet jóváirjuk Brigád egyenlegeden és az ajánlatunkat levesszük, amig nem tudjuk biztositani a legjobb árat


5, A Bónusz Brigád fenntartja a jogot a Legjobb Ár Garanciával kapcsolatos szabályok egyoldalú megváltoztatására.

 

Szeretném érvényesíteni a garanciát
  • Ügyfélszolgálat

    +36 1 780 7360

    munkanapokon 8:30-17:00-ig
Bejelentkezés