Friss adatvédelmi tájékoztatónkban megtalálod, hogyan gondoskodunk adataid védelméről. Oldalainkon HTTP-sütiket használunk a jobb működésért. További információk

Rendben
Mentett ajánlatok
Saját fiókom
A Bónusz Brigád használatához javasoljuk, hogy jelentkezz be.
MindenÉlelmiszer és termékEgészségÉtteremTanfolyamUtazásSzépségÉlmény Ajándék Család és gyerekekPraktikus
60 perces páros masszázs 7 féle választható masszázsfajtával
10 990 Ft
Brigád kedvenc
4,1/5 Természetgyógyász Centrum - Budapest - XXI. kerület
Töltődj fel: 60 vagy 90 perces svédmasszázs
5 490 Ft
Brigád kedvenc
4,1/5 Természetgyógyász Centrum - Budapest - XXI. kerület
Állapotfelmérés talpmasszázzsal 60 percben
5 990 Ft
Brigád kedvenc
4,1/5 Természetgyógyász Centrum - Budapest - XXI. kerület
60 vagy 90 perces lávaköves masszázs hölgyeknek
8 490 Ft
Augusztus végéig felhasználható
Vénusz Ébredése – Harmónia és Lélek Szentély (NaturaSziget) - Budapest - I. kerület
Törd át a korlátaid: 90 perces Access Bars kezelés
11 990 Ft
Augusztus végéig felhasználható
Vénusz Ébredése – Harmónia és Lélek Szentély (NaturaSziget) - Budapest - I. kerület
Stresszoldás természetesen: 90 perces Access Bars kezelés
8 990 Ft
Brigád kedvenc
4,1/5 Avatar Holisztikus Szépségszalon - Budapest - XI. kerület

Iratkozz fel személyre szabott hírlevelünkre, hogy csak akkor és olyan ajánlatról kapj értesítést, ami biztosan érdekel!


4 jel, hogy masszázsra van szükséged

Egy masszázs segít feloldódni egy nehéz nap után, felfrissíti az izmaidat, elengeded általa a stresszt és mintha új ember lennél úgy állsz fel az ágyról. Összeszedtük 4 jelét annak, ha el kell menned valamilyen alkalomra, legyen szó akár hátmasszázsról, talpmasszázsról vagy frissítő masszázsról.

1. Fájdalmat érzel az izmaidban?

Ha erősen sajog és hasogat a derekad, a hátad vagy a nyakad, akkor mindenképp jelentkezz be egy masszázsra. A fájdalom lehet, hogy feszültségből vagy stresszből is adódik, ilyen módon viszont könnyen le tudod vezetni. Emellett bármid is fáj, az mindig azt jelzi, hogy valami nincs rendben az egész testedben. Ezt soha ne hagyd figyelmen kívül!

2. Ülőmunkát végzel?

Akik ülőmunkát végeznek vagy egész nap a számítógép előtt görnyednek sokszor rettentő rossz testtartással rendelkeznek. Rendkívül káros tud lenni a sok ülés a hátnak és a deréknak, vagy például egy rosszul elhelyezett monitor miatt az ember nyaka is beállhat.

3. Rendszeresen fejfájásod van?

A fejfájás lehet, hogy egyfajta feszültség megnyilvánulása, amely kisugárzik a tested más pontjaiból. Ilyenkor érdemes egy fejmasszázson vagy egy teljes testmasszázson részt venni. A kezelés során a profi masszőr tudni fogja, milyen pontokra és hogyan kell hatást gyakorolni, hogy megszabadulj a fejfájástól.

4. Ha most kezdtél el edzeni, menj el egy masszázsra is!

Akkor is, ha most kezdesz bele egy új edzésformába, és akkor is, ha már egy ideje űzöl valamilyen sportot, érdemes heti rendszerességgel masszázsra járnod a jótékony hatások miatt. Az éppen épülő izomzatod hálás lesz, ilyen módon ellazíthatod és fejlesztheted őket, valamint serkenti a vérkeringést, és akár egy esetleges sérülést is elkerülhetsz így

Bejelentkezés